tippuuko paino?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "amk"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"amk"

Vieras
mun pitäisi laihduttaa n. 20 kg ja olen tämän jo aloittanutkin, mutta mietityttää toi ruoka. jos käyn melkein joka päivä salilla 1-2h kerta ja syön aamulla itse tehdyn pirtelön ja lounaaksi ja päivälliseksi nutrilettin kanakeittoa niin tippuuko se paino? käyn myös päivittäin useasti koirien kanssa lenkillä.

Ei välttämättä tipu ku et aerobista tee, etkä syö terveellisesti. Tai voi tippua mutta takasin tulee ku palaat kotiruoka systeemiin vai tollako meinasit hautaan mennä :D

Opettele mieeluummin syömään kevyesti ja terveellisesti, niin jaksat koko päivän ilman näläntunnetta ja paino tiippuu siinä ohessa. Itse olen nyt kesän aikana tiputtanut noraalipainon sisällä 10 kiloa vain tarkkailemalla ruokavaliota. Herkullisia kevyitä reseptejä on paljon,eikä tarvii olla millään ihmedieetillä.

ennen kuin aloin syömään noin niin söin salaatteja,munakkaita ja etsin karppauksen sivuilta ohjeita, mutta ei paino tippunut haluttuun tahtiin. En meinannut loppu elämääni noin syödä. Ehkä viikko tällä ja sitten alan pikku hiljaa ottaa salaatteja ja muita vähä hiilihydraattisia ruokia takaisin.

Yhteistyössä