Tingittekö jos ostatte Torista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Olen saanut sitkeän tinkaajan joka ei tajua, että ilmoitettu hinta on se millä myyn. Mietin, että olisiko hintaan pitänyt laittaa tinkaaja vara eli ilmoittaa korkeampi hinta?

Mä tarjoan sen verran mikä on mun mielestä sen tavaran arvo, jos on mielestäni ylihinnoiteltu niin nätisti tarjoan alempaa hintaa ja teen ratkaisuni sen mukaan mitä myyjä vastaa.

Ei saa ottaa noin nokkiinsa jos joku on eri mieltä myymiesi tuotteiden hinnasta, hinnoittelu ei tosiaan ole mitenkään helppoa.

Olen ostanut paljon erilaista tavaraa Huutiksesta. Koskaan ei ole tullut edes mieleen alkaa tinkaamaan. Se on mielestäni se hinta minkä se myyjä on laittanut, ellei sitten ole vartavasten sinne kirjoittanut että tarvittaessa hinnasta voidaan neuvotella.

Torista en ole vielä ostanut mitään, mutta jos joskus ostan, en kyllä ala sielläkään tinkimään.

Riippuu siitä, mikä tuotteen hinta on. Jos se on minusta sopiva, en tingi. Jos on liian kallis, saatan ehdottaa alempaa hintaa. Juuri nyt tein niin 1200 euron pyörästä ja 140 euron ksäilaukusta. 15 euron luistimet olen menossa hakemaan pyyntihinnalla.

Tuntuu kaikki tinkaavaa Torissa. Rasittavaa. Kohde ollu kaksi minuuttia myynnissä ja jo pitäs hintaa tiputtaa.

Itse en oo sieltä ostanut mitään, vain myyny. Voisin tinkiä, jos tuote olis ollu kauan myynnissä ja suht kallis.

Mitä ite oon myyny ni hinta ei oo ollu ehdoton. Viimeksi myin fillarin, eka ostaja ehdotti hiukan alennusta, ok. Ei silti ottanut pyörää,seuraava osti ilmoittamallani hinnalla eikä edes kysyny muusta. Itse ostin joku aika sitten tuotteen ja myyjän hinnalla, minusta se oli ok hinta.

Mä tarjoan sen verran mikä on mun mielestä sen tavaran arvo, jos on mielestäni ylihinnoiteltu niin nätisti tarjoan alempaa hintaa ja teen ratkaisuni sen mukaan mitä myyjä vastaa.

Ei saa ottaa noin nokkiinsa jos joku on eri mieltä myymiesi tuotteiden hinnasta, hinnoittelu ei tosiaan ole mitenkään helppoa.

Mulla on jo valmiiksi alhanen hinta, muut samanlaiset tuotteet maksaa Torissa ja Huutiksessa 30-70e enemmän.

[QUOTE="aapee";29581627]Mulla on jo valmiiksi alhanen hinta, muut samanlaiset tuotteet maksaa Torissa ja Huutiksessa 30-70e enemmän.[/QUOTE]

No sit joko toteat tuon tinkijälle, nostat hintoja tai laitat ilmoitukseen että "tinkiminen ei käy". Varsin simppeliä.

Mulla ei oo, ku kerran yks ostaja tinkiny hinnasta ja aika paljon oon siellä tavaraa myyny. Monesti oon vielä hintaa laittaessa ajatellut, että on sitten tinkimisen varaakin.

Itse jos ostan, niin en tingi.

Tingin kyllä (mutta uskon myyjää jos hinnassa ei ole tinkivaraa) ja olen omiin myytäviini laittanut aina hieman tinkivaraa ja silti tavarat on aina mennyt nopeasti kaupaksi.

Epäkohteliaat tinkijät kyllä ärsyttävät... Ne siis, jotka tulevat tuotetta noutamaan pienemmällä summalla mitä oli sovittu. Eräänkin kerran yksi nuoripari seisoi meidän eteisessä lähes puolituntia haukkumassa tuotetta mitä olimme myymässä, että saivat hinnan alhaisemmaksi. Silloin olisi kyllä tehnyt mieli tirpasta.

Yhteistyössä