Timo T.A Mikkosen toipuminen ensi viikon 45 minuuttia -ohjelmassa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Just tuota mä ajan takaa.

Mies oli joskus joku telkkarijuontaja. Sen jälkeenkin on väen vängällä väkisin pitänyt roikkua julkisuudessa. Vielä nytkin, kun varmaan kaikkien kannalta parasta olisi rauhoittaa elämä ja pysyä poissa parrasvaloista...mutta sehän ehkä tarkoittaisi sitä, että Nina ei voi enää olla kotiäiti, ja sellainen nyt ei vaan käy päinsä, kaiken sen jälkeen mitä ovat julkisuudessa aiheeseen liittyen mylvineet. Pakko siis "mediahuorata" jotta tulisi leipää pöytään.

Tai sitten takana on jotain sellaista,mitä et pysty käsittämään.Mutta me muut sairastuneiden omaiset taas osaamme käsittää.
Toisaalta sen ymmärrän myös ettei kaikki osaa hahmottaa asioita yhtälaajalti kuin toiset.

Itseasiassa tämä sairaus on tavallaan heidän suurin saavutuksensa - tavallaan oikeutettu syy olla julkisuudessa. Heillä on vertaistukimielessä nyt sentään jotakin annettavaa katsojille ja lukijoille. 40 edellistä vuotta olikin jotakin aivan muuta.

Voisitte kyllä perhettä seuraavat kertoa, mikä on se syy, miksi seuraatte Mikkosia? Mikä heistä tekee kiinnostavan kohteen?

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Tai sitten takana on jotain sellaista,mitä et pysty käsittämään.Mutta me muut sairastuneiden omaiset taas osaamme käsittää.
Toisaalta sen ymmärrän myös ettei kaikki osaa hahmottaa asioita yhtälaajalti kuin toiset.
Oli ne ns. mediahuoria jo paljon ennen sairastumistakin. Silloin vielä enemmän turhaan kuin nyt.

Mikäs siinä, jos haluavat kertoa sairaudesta, toipumisesta, yms. Mutta mua vaan häiritsee se, että kaikenmaailman roska-Seiskoihin myydään perheen koko elämä. Ja lapsetkin tietty mukana kuvissa & ruudussa. Asiaohjelmat erikseen, mutta joku Seiska...

Oli ne ns. mediahuoria jo paljon ennen sairastumistakin. Silloin vielä enemmän turhaan kuin nyt.

Mikäs siinä, jos haluavat kertoa sairaudesta, toipumisesta, yms. Mutta mua vaan häiritsee se, että kaikenmaailman roska-Seiskoihin myydään perheen koko elämä. Ja lapsetkin tietty mukana kuvissa & ruudussa. Asiaohjelmat erikseen, mutta joku Seiska...

so what ? myyköön seiskaan ja muualle. oikeesti, mitä se haittaa ? ne ketä kiinnostaa, lukekoot - ne ketä ei, jättäkööt lukemati. hyvin yksinkertaista.
en usko että lapsia itseäänkään haittaa olla kuvissa ja jutuissa. iloisiltahan ne näyttää.

ja juu.mä luen seiskaa . ihan irtonumeroina ostelen sillointällöin. taidan olla ainoa suomessa. kukaan muuhan sitä paskalehteä ei lue :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26152183:
Itseasiassa tämä sairaus on tavallaan heidän suurin saavutuksensa - tavallaan oikeutettu syy olla julkisuudessa. Heillä on vertaistukimielessä nyt sentään jotakin annettavaa katsojille ja lukijoille. 40 edellistä vuotta olikin jotakin aivan muuta.
:flower: Totta! Mielenkiintoinen näkökulma, veti hetkeksi miettimään.

Minä en ymmärrä sitä miestä, että pitää vielä sairaanakin roikkua kynsin hampain julkisuudessa. Mauttomuuden huippu koko perhe.
Vai että "vielä sairaanakin". Aivan kuin sairaus muuttaisi ihmisyyttä tai olemisen ja kokemisen arvoa jotenkin. Itse sain aivoinfarktin 19-vuotiaana ja silloin jouduin keskenkasvuisten teinien ryöpytykseen siitä, että kyllä oli sairaus aivan oikeassa osoitteessaan kun ihmisenä olin joidenkin mielestä ylimielinen paska. Ajattelin silloin, että keskenkasvuisilta ihmisaluilta ei paljon laajempaa näkemystä voi odottaakaan. Nyt mieleeni tulee silloinen kokemukseni, eikä mielipiteitä taida nyt esittää keskenkasvuiset teinit, vaan kasvattajiksi mielivät aikuiset, jotka tuntuvat olevan näkemyksissään yhtä keskenkasvuisia kuin kasvatettavansa.

Mua ei haittais, vaikka Timo teeaa olisi menettänyt puhekykynsä näkökyvyn lisäksi/sijasta.

En voi sietää ko. miestä, tai hänen vaimoaankaan sen puoleen.

Minäkään en voi sietää sen enempää miestä kuin vaimoaankaan MUTTA KOMMENTTISI OSOITTI TODELLA TYYLITÖNTÄ SUHTAUTUMISTA TOISEN ONNETTOMUUTEEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ei kenellekään voi toivoa tuollaista kohtaloa eikä kenenkään onnettomuudella voi ilakoida. Yököttää kaltaisesi ihmiset. Jos joku ajattelisi sinusta tai läheisestäsi samalla tavalla, että jäi piru vielä henkiin, olisi saanut kuolo korjata koko paskan, mutta hyvä kun nyt sentään vaikeasti vammautui, niin tuntuisiko kivalta???

Mua ei haittais, vaikka Timo teeaa olisi menettänyt puhekykynsä näkökyvyn lisäksi/sijasta.

En voi sietää ko. miestä, tai hänen vaimoaankaan sen puoleen.

Nyt sanon rumasti, mutta sä olet kyllä sitten täys paska ihminen. Kuvottava ihmisen kuvatus ja vielä väität että "oikeasti" siellä hoitotyössäsi olet kehuttu ja ihana ihminen. Ja paskat. Kukaan ihana ja empaattinen ihminen ei voi olla noin ILKEÄ. Minua ei ole koskaan Mikkoset häirinneet. Johtuisko ehkä siitä etten kuola valuen lue niitä Seiskoja sun muita paskalehtiä?? ;) Eikä ole syytä ottaa itseeni jostain Nina Mikkosen jutuista. Menkää paskapäät itseenne ja miettikää kerrankin mitä suustanne suollatte. Joskus vielä tuo sun kusipäisyys osuus sinuun itseen, ihan varmasti.

Ehkä olen sitten tavallista tunteellisempi mutta kyllä mulla tuli kyynel silmään kun katsoin kyseistä pätkää äsken.

Onhan se säälittävää, että ihmisen pitää vielä tuossa kunnossa väen vängällä ängetä televisioon ja lehtiin, mutta mistäpä muusta he rahaa saavat.
En tykkää koko perheestä ja toivoisin, että eivät jokaista pieraisuaan lehteen ilmottais vaan toipuisivat kokemuksestaan rauhassa. Ei jaksa kiinnostaa.
Tuollaista se varmaan on kun ei rahaa tule oikein mistään ja on isot menot, eihän se auta kuin huorailla lehtien palstoilla.

Yhteistyössä