Timo T.A Mikkosen toipuminen ensi viikon 45 minuuttia -ohjelmassa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua ei haittais, vaikka Timo teeaa olisi menettänyt puhekykynsä näkökyvyn lisäksi/sijasta.

En voi sietää ko. miestä, tai hänen vaimoaankaan sen puoleen.

Itse taas en ymmärrä näitä ihmisiä, jotka toivovat toiselle pahaa. Miten katkera tai kateellinen pitää olla, että tuollaista edes toivoisi. :O En itsekään pidä monista ihmisistä, mutta en kyllä aivoinfarktia ja sen seurauksia toivoisi kenellekään ellei kyseessä olisi joku hullu sarjamurhaaja.

Itse taas en ymmärrä näitä ihmisiä, jotka toivovat toiselle pahaa. Miten katkera tai kateellinen pitää olla, että tuollaista edes toivoisi. :O En itsekään pidä monista ihmisistä, mutta en kyllä aivoinfarktia ja sen seurauksia toivoisi kenellekään ellei kyseessä olisi joku hullu sarjamurhaaja.
En mä sille mitään pahaa ole toivonutkaan. En hyvääkään kyllä, ts. en ole kyynel silmäkulmassa seurannut joka ikistä hänestä tehtyä juttuja ja myötäelänyt toipumisessa.

Mä en vaan tykkää sen tyylistä. Enkä sen vaimon tyylistä. Ne on jotenkin niin eri planeetalta, eri vuosisadalta kaikkine periaatteineen.

Lapsia käy kyllä sääliksi. Mutta on heillä vissiin väkisinkin edessä se, että menettävät isänsä nuorena, kun isä on jo aika iäkäs.

Viimeksi muokattu:
10453963.jpg

Anatolia ei sanonut että toivoo, vaan että häntä ei haittaisi. (en toki tiedä vaikka toivoisikin, mutta sitä ei sanonut, tuossa viestissä ainakaan.)

Kyllä se silti hieman toivomiselta vaikutti, jos on yhdentekevää menettääkö joku mies sekä näkö- että puhekyvyn kuin ainoastaan toisen näistä. Vaikkei se tietenkään kenenkään ulkopuolisen elämään vaikuttaisi, mutta itse ainakin ajattelen, että mitä vähemmän vakavia seuraamuksia, niin sitä parempi. Kuitenkin sille uhrin perheelle varmasti se puhekyvyn säilyminen on iso juttu.

On kyllä ihan samantekevää itselleni miten Majurin käy. Mies oli oikea mulkku ennen kohtaustaan, eikä sairastuminen muuta häntä silmissäni miksikään pyhimykseksi. Sääli läheisiä, mutta sellaista elämä on.

• Tykkää
Reactions: Wolt
En ole ikinä tykännyt Timon tai Niinan jutuista, mutta en siltikään toivoisi heille pahaa. Heillä on lapsiakin..
Niina on sitäpaitsi erittäin vahva ja rohkea, on sietänyt ja jaksanut vuosia toisten vihaa. Jaksaa pysyä miehensä rinnalla ja nyt omaishoitajana. Toivoisin olevani hänen kaltaisensa, eli erittäin vahva nainen!!!!

• Tykkää
Reactions: Akaatti
Minä lähinnä säälin sitä, että joutuvat myymään elämänsä lehdille, että tulevat toimeen. En käsitä miten muuten on mahdollista maksella lainaa isosta talosta kun yhtiö ei enää tuota mitään ja äiti on kotiäiti. Lienee sanomattakin selvää, että niillä on seiskan kanssa joku YYA-sopimus. Surullista.

Minä en ymmärrä sitä miestä, että pitää vielä sairaanakin roikkua kynsin hampain julkisuudessa. Mauttomuuden huippu koko perhe.

Mun raja meni kutakuinkin siinä, kun Seiskassa oli "liikuttavia" kuvia miehestä sairasvuoteellaan. Mautonta. Mauttominta ikinä.

Eikö mikään ole pyhää, yksityistä? Miten ne mahtaa lapsille perustella sen, että kameroita on kotona & naamat lehdissä säännöllisin väliajoin? Ei ne mikään presidenttipari kuitenkaan ole, julkisuus- ja lööppiriippuvaisia vaan.

• Tykkää
Reactions: Wolt
Minä en ymmärrä sitä miestä, että pitää vielä sairaanakin roikkua kynsin hampain julkisuudessa. Mauttomuuden huippu koko perhe.

Timo on ollut julkisuudessa vuosikausia ja tottakai kansa tahtoo tietää miten Timolla menee tämänkin jälkeen. Mikä siinä on pahaa? Mikä mautonta? Sä kirjoitit että mauttomia koko perhe, eli vissiin ne lapsetkin mauttomia vai...

Eiköhän mautonta lähinnä ole palstamamma joka kirjoittelee täällä paskaa ihmisistä joita ei edes tunne. Ja sen lisäksi luulee olevansa parempi kuin muut.

Minusta taas on hyvä ,että ovat antaneet kasvot aivoinfarktille,sen seurauksille jne..myöskin toivon tulevaisuudessa Ninan tulevan rohkeasti esille omaishoitajuutta koskevilla asioilla,niin hyvillä kuin pahoilla.

• Tykkää
[QUOTE="vieras";26152071]Minä lähinnä säälin sitä, että joutuvat myymään elämänsä lehdille, että tulevat toimeen. En käsitä miten muuten on mahdollista maksella lainaa isosta talosta kun yhtiö ei enää tuota mitään ja äiti on kotiäiti. Lienee sanomattakin selvää, että niillä on seiskan kanssa joku YYA-sopimus. Surullista.[/QUOTE]
Aivan. Ja kun heillä ei edes ole mitään merkittävää syytä olla julkisuudessa. Eivät ole kansaa innoittavia taiteilijoita, eivät suuria poliittisia rauhanrakentajia, eivät ole eläneet ulkoavaruudessa tai luoneet imperiumia jne.

Samalla tässä on kolikon kääntöpuolena se, että tämä kansa silti haluaa ostaa heidän elämänsä. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26152118:
Aivan. Ja kun heillä ei edes ole mitään merkittävää syytä olla julkisuudessa. Eivät ole kansaa innoittavia taiteilijoita, eivät suuria poliittisia rauhanrakentajia, eivät ole eläneet ulkoavaruudessa tai luoneet imperiumia jne.

Just tuota mä ajan takaa.

Mies oli joskus joku telkkarijuontaja. Sen jälkeenkin on väen vängällä väkisin pitänyt roikkua julkisuudessa. Vielä nytkin, kun varmaan kaikkien kannalta parasta olisi rauhoittaa elämä ja pysyä poissa parrasvaloista...mutta sehän ehkä tarkoittaisi sitä, että Nina ei voi enää olla kotiäiti, ja sellainen nyt ei vaan käy päinsä, kaiken sen jälkeen mitä ovat julkisuudessa aiheeseen liittyen mylvineet. Pakko siis "mediahuorata" jotta tulisi leipää pöytään.

Itse luin Ninan haastattelun Seurasta tai Avusta vähän aikaa sitten.
Oma mieskin oli tuolloin joutunut sairaalaan,sain tuosta juttusta itsekin voimia.Siitä paistoi läpi sellainen taistelutahto ja positiivisuus joka auttoi itseänkin vaikeana aikana.
Huomasin itsekin ,etti asiat kuitenkaan niin huonosti ole,mies elossa ja varmasti paranee aikanaan vaikka veisikin aikaa.

• Tykkää

Yhteistyössä