Timberland -merkistä tietävät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja u:
c.w.f merkintä ON AIDOISSA MITÄ MULLA ON JA JOS ON NAPPEJA NIIN VARANAPPI AINA ON KIINNI MYÖS SIELLÄ SAMASA OLEVASSA PESULAPUSSA

Onko mua nyt kusetettuu oikein urakalla... jotenki vaikee uskoo, ku kyseinen myyjä myy mahdottomasti merkkivaatteita... :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
c.w.f merkintä ON AIDOISSA MITÄ MULLA ON JA JOS ON NAPPEJA NIIN VARANAPPI AINA ON KIINNI MYÖS SIELLÄ SAMASA OLEVASSA PESULAPUSSA

Onko mua nyt kusetettuu oikein urakalla... jotenki vaikee uskoo, ku kyseinen myyjä myy mahdottomasti merkkivaatteita... :/

minkälaisista vaatteista kyse

minkälaisista vaatteista kyse

Uusista merkkivaatteista; Levis, Puma, Hillfiger, Timberland ym.

Niissä vaatteissa, jotka olen ostanut suomesta tai euroopasta on tuo merkintä.
Jenkeistä tuoduissa ei ole, ja olen nekin ihan merkin omasta liikkeestä ostanut, että ovat taatusti aitoja.

Niissä vaatteissa, jotka olen ostanut suomesta tai euroopasta on tuo merkintä.
Jenkeistä tuoduissa ei ole, ja olen nekin ihan merkin omasta liikkeestä ostanut, että ovat taatusti aitoja.

Oisko näin ? Ihanaa =)

sama mulla, useassa suomesta ostetussa merkkivaatteessa on noita merkintöjä mutta ulkomailta ostetuissa ei ole, ja ihmettelen kovin jollei olisi aitoja.
onko jollain nyt faktatietoa???

sama mulla, useassa suomesta ostetussa merkkivaatteessa on noita merkintöjä mutta ulkomailta ostetuissa ei ole, ja ihmettelen kovin jollei olisi aitoja.
onko jollain nyt faktatietoa???

No niin ihmettelisin minäkin, jos nämä eivät ois aitoja, vaikka ei ko. merkintää olekaan...

Yhteistyössä