A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä kai pitäis olla. Ainakin mun pojan vaatteissa on
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä kai pitäis olla. Ainakin mun pojan vaatteissa on
Ei meillä ole :/ Suoraan jenkeistä niitä oon tilannut huutiksen kautta...
Alkuperäinen kirjoittaja u:c.w.f merkintä ON AIDOISSA MITÄ MULLA ON JA JOS ON NAPPEJA NIIN VARANAPPI AINA ON KIINNI MYÖS SIELLÄ SAMASA OLEVASSA PESULAPUSSA
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja u:c.w.f merkintä ON AIDOISSA MITÄ MULLA ON JA JOS ON NAPPEJA NIIN VARANAPPI AINA ON KIINNI MYÖS SIELLÄ SAMASA OLEVASSA PESULAPUSSA
Onko mua nyt kusetettuu oikein urakalla... jotenki vaikee uskoo, ku kyseinen myyjä myy mahdottomasti merkkivaatteita... :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä kai pitäis olla. Ainakin mun pojan vaatteissa on
Ei meillä ole :/ Suoraan jenkeistä niitä oon tilannut huutiksen kautta...
Kyllä niitten aitoja pitäis olla, ainakin jos myyjä on wirral, taikka usastyle????
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja u:c.w.f merkintä ON AIDOISSA MITÄ MULLA ON JA JOS ON NAPPEJA NIIN VARANAPPI AINA ON KIINNI MYÖS SIELLÄ SAMASA OLEVASSA PESULAPUSSA
Onko mua nyt kusetettuu oikein urakalla... jotenki vaikee uskoo, ku kyseinen myyjä myy mahdottomasti merkkivaatteita... :/
minkälaisista vaatteista kyse
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Laita linkki tänne kuka huutismyyjä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hilfigeril ei ainakaan kuulu olla tota merkintää
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko ostaheti kohteita ja mitä merkkiä myy eniten
Alkuperäinen kirjoittaja ostaja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hilfigeril ei ainakaan kuulu olla tota merkintää
R Lauren , Hilfiger ja gap vaatteisa RN tai CA merkintä ja ne on silloin aitoja
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niissä vaatteissa, jotka olen ostanut suomesta tai euroopasta on tuo merkintä.
Jenkeistä tuoduissa ei ole, ja olen nekin ihan merkin omasta liikkeestä ostanut, että ovat taatusti aitoja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sama mulla, useassa suomesta ostetussa merkkivaatteessa on noita merkintöjä mutta ulkomailta ostetuissa ei ole, ja ihmettelen kovin jollei olisi aitoja.
onko jollain nyt faktatietoa???