tilitystä...

oon ihan huippumasentunu,riidellään kokoajan kun ei rahat riitä,ei uni riitä eikä hermot kestä..ei haluta erota mut ei tällästäkään jaksa..Oon huomannu et oon vieläkin katkera kun odotin yksin ja mies teki koko odotus ajasta yhtä hel.....ä,ja joka riidan aikana aattelen et ei toi oo muuttunu yhtään ja kohta kai se häipyy ja jättää mut taas yksin selviämään...

Nyt oon huomannu et poika(2kk) on alkanu nukkuun tosi huonosti,heräilee ja saa unissaan itkukohtauksia ja musta tuntuu et se vaistoo tän tilanteen ja mun masennuksen eikä tunne oloonsa turvalliseksi,ja se tuntuu kaikista pahimmalta...

En enää tiiä mitä tässä tekis, tuntuu vaan ettei jaksa ja et eikö me osata olla ees kunnon vanhempia...
 
höh ompas inhottavaa tuo teidän tilanne...

Meilläkin aikoinaan tuli riitaa kanssa kaikesta ja ei koskaan passannut puhua raha asioista kun siitä tuli aina ihan kamala riita :(

Ei voi muuta sanoa kun voimia sinne ja kyllä se tilanne toivottavasti helpottaa siitä :hug:
 
Voimia sinulle esmi!
Tilanne on tuttu, me ollaan jouduttu "opettelemaan" keskustelun taito mieheni kanssa, riitely ei enää onnistu ku saatiin lapsi, nyt 9kk, jos ääntä korotetaan ja jne, riidellään isoon ääneen niin se vaistoaa ja rupeaa itkemään ja sit alkaa yö levottumuudet jne..
Kyllä kaikki sit kuitenki järjestyy, raha asiat ja aina sitä jotenki pärjää. Mulla kanssa ollut masennusta, juuri sillon ku on ollu elämä sekaisin ja tuntunut että mies jättää yksin kaiken paskan kanssa. Ja minustakin on tuntunut että odotin silloin yksin, olen antanut siitä miehelleni palautetta. Seuraava jos tulee lupaa tukea enemmän ja jne. Nähtäväksi jää. Mutta kun ruvettiin keskustelemaan asioista, kaikesta pienistäkin mikä ottaa päähän, olemme huomanneet että meillä on hyvä parisuhde msitä kannattaa pitää kiinni!
 
kiitoksia kovasti kannustavista sanoista,ja oli ihan positiivista kuulla ettei muillakaan aina niin hyvin välttis mene mut asiat voi saada sujumaan!nyt on muutaman pvän ajan menny hyvin,mut eihän se vielä mitään tarkota..kovasti koitetaan asoita fiksata,ja ehkäpä vielä onnistutaanki! =)

-esmi
 

Yhteistyössä