Hoh, mistähän sitä alottais.. Kipuja on taas tänään niin että pää hajoo. Vatsakipuja ollu koko raskausajan.. (supistuksia??) Pahoinvointi ei helpota, väsymys on voittamaton..Nyt kuitenkin rv 27 menos. Ai joo, ja selkäkivut, ne vasta mukavia..Töistä pääsee kotiin niin sohvalle makaan ja itku vaan tulee kun ei jaksa.. Joskus käy mieles kunpa koko raskautta ei olisi..Huono äiti?!
Sairaslomaa kai saisin jos pyytäisin mutta en uskalla.
Työmaalla vihataan sairastavia ja jatkuvasti saan kuulla kuinka joku idiootti on taas hakenu sairaslomaa typeristä syistä. Isäntä reissuhommissa joten yksinäistäki on.. Ystävien yhteydenpito loppui kun raskaus tuli julki..Mä en ole vauva haaveista koskaan kertonut ja ystävät toitottaneet toiveistaan vuosia.. Joten raskaus voi näköjään myös pilata ystävyys suhteet :'( Harmi..
Onko muita joilla seinät vaan tuntuu kaatuvan päälle?
Vai olenko mä ihan kauhee :ashamed:
Näin pimeinä iltoina yksin kotona sitä joskus vaan tekis mieli huutaa että auttakaa joku..
No niin, johan helpotti
Sairaslomaa kai saisin jos pyytäisin mutta en uskalla.
Työmaalla vihataan sairastavia ja jatkuvasti saan kuulla kuinka joku idiootti on taas hakenu sairaslomaa typeristä syistä. Isäntä reissuhommissa joten yksinäistäki on.. Ystävien yhteydenpito loppui kun raskaus tuli julki..Mä en ole vauva haaveista koskaan kertonut ja ystävät toitottaneet toiveistaan vuosia.. Joten raskaus voi näköjään myös pilata ystävyys suhteet :'( Harmi..
Onko muita joilla seinät vaan tuntuu kaatuvan päälle?
Vai olenko mä ihan kauhee :ashamed:
Näin pimeinä iltoina yksin kotona sitä joskus vaan tekis mieli huutaa että auttakaa joku..
No niin, johan helpotti