Tilinylitysmaksusta tietoa kellään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tili mennyt miinukselle ja nyt ei ole ylimääräistä mistä sinne laittaisi.Kuinkahan usein tai millä aikavälillä pankki ottaa sen tilinylitysmaksun?Lapsilisiin asti menee ennenkuin tilille tulee rahaa..Tietääkö joku?

Kolmen päivän päästä ylityksestä?Kuinkahan usein tuo raha menee?Kerran viikossa,2 viikon välein vai miten.30e tilillä miinusta ja jos esim 10e menis kerran viikossa,lapsilisäpäivänä se olisi jo 60e!

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
mulla kestää olla 2 viikkoa tili miinuksella enneku pankki ottaa 5e

joo ja sen verran vielä, et tuo 5e menee jotain kk päästä vasta

mikä pankki noin vähän otta.. ja noin pitkän ajan päästä?? :o itsellä menee sen 10e kolmen päivän päästä ylityksestä.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

mikä pankki noin vähän otta.. ja noin pitkän ajan päästä?? :o itsellä menee sen 10e kolmen päivän päästä ylityksestä.

Nordea, eka tulee ilmotus et tili on ylittyny ja siinä on sit päivä jolloin ottavat sen maksun

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

Nordea, eka tulee ilmotus et tili on ylittyny ja siinä on sit päivä jolloin ottavat sen maksun

ok. kiitti tiedosta.. nyt löyty jotain huonoa osuuspankin toimista vaik muuten tykkäänkin =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tili mennyt miinukselle ja nyt ei ole ylimääräistä mistä sinne laittaisi.Kuinkahan usein tai millä aikavälillä pankki ottaa sen tilinylitysmaksun?Lapsilisiin asti menee ennenkuin tilille tulee rahaa..Tietääkö joku?

Millä sä elät tän ajan ennen lapsilisiä?Kuinka voit pärjätä? :o

Yhteistyössä