Tilin lopetus; maksaako jotain? Pitääkö mennä konttoriin lopettamaan tili?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Miten tilin lopetus siis onnistuu? Tilillä ei senttiäkään rahaa ja turhan panttina kuljeksii. Pitääkö tili sulkea konttorissa ja maksaako sen sulku jotain? Tai siis lopetus. Tili avattu joskus itse nettipankissa.

"mie"
Varmaan onnistuu, jos lähettää nettipankista pyynnön pankille että lopettaa tilin? Luulisin näin. Tai sitten käymällä konttorissa ainakin onnistuu. Eikä maksa mitään.

"alkup."
[QUOTE="gen";23097847]Mä oon käyny kyl sulkemassa ihan konttorissa, ku en nettipankista löytäny mitään sellaista kohtaa. Ja ei maksa lopettaminen mitään.[/QUOTE]

Etsin tuota samaa tilinlopetus kohtaa nettipankista, mutta ei löytynyt. Tilejä kyllä voi luoda vaikka kuinka, mutta lopetus ei olekaan niin helppoa. Täytynee käydä konttorissa-harmi vaan kun ne niin lyhyeen asti auki ja päivällä ei ennätä.

"vieras"
mä laitoin nettipankin kautta viestin/ soittopyynnön ja ne sieltä soittivat, tilin lopetus onnistui ainakin osuuspankissa netinkin kautta, neuvot sain puhelimessa ja tein se siinä samalla päivä meni että olivat siirtäneet rahat ja lopetuskoron toiselle tilille

minä,
[QUOTE="alkup.";23097874]Etsin tuota samaa tilinlopetus kohtaa nettipankista, mutta ei löytynyt. Tilejä kyllä voi luoda vaikka kuinka, mutta lopetus ei olekaan niin helppoa. Täytynee käydä konttorissa-harmi vaan kun ne niin lyhyeen asti auki ja päivällä ei ennätä.[/QUOTE]
Ainakin tuolla voi:
Miten teen muutoksen tiliini?
Tilinkäyttöoikeuksien lisääminen ja poistaminen
Kirjaudu verkkopankkiin, mene haluamasi tilin tapahtumiin valitsemalla Tilit - Tapahtumat - Käyttöoikeudet -välilehti.

Tilin lopettaminen
Voit lopettaa tarpeettomaksi jääneen tilisi verkkopankissa. Valitse verkkopankissa Tilit - Tapahtumat - Tiedot -välilehti. Välilehdeltä löydät Lopeta tili -painikkeen.

Yhteistyössä