Tilillä 17 900euroa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Verot on maksettu? Lyhennä lainaa, laita osa rahastoihin ja osa korkeakorkoiselle, tee pienellä osalla jotain mitä haluat :) Mut älä jätä tilille makoilemaan, kuluu yllättävän äkkiä toikin summa... itelläni jos nostan rahastosta vaikka 5 000 ei se montaa viikkoa käsissä ole..

Ostat jotain kivaa, vaikka jotain sisustukseen, mistä olet haaveillut, mutta et ole raskinut ostaa. Jotain voi laittaa vaikka lainanlyhennykseenkin ja jätä pieni pesämuna jonnekin, että voit sitten halutessasi tehdä jotain mukavaa.

muista säästää veroihin, se on yllättävän paljon tostakin summasta sitten ens vuonna ku karhu sinua muistaa.
Mutta kiva että kerrankin saa miettiä tosissaan mitä rahalla tekisi :)

Jep, ei tilillämakuuttamista edes pienelle summalle. En tosin itse laita rahastoihinkaan senttiäkään koska osakesijoittaminen on niin helppoa. Monet pörssiosakeet ovat halventuneet sen verran että olen itsekin aikeissa laittaa viisinumeroisen summan lisää pörssiin. Siellä ne ovat turvassa inflaatiolta, saattavat kasvaa hurjiakin summia vuodessa sekä lisänä mahdollinen osinkotuotto.

Mä maksaisin osalla talolainaa, sit kävisin halvahkolla matkalla etelän lämmössä, ostaisin uusia vaatteita sekä huonekaluja + remppaisin taloa/keittiötä. Vaatteet ja huonekalut siinä kunnossa et oikeesti pitäs uusia, vaikkei rahaa oiskan

Otan osaa.

Minäkin laittaisin rahat lainanlyhennykseen, mutta jättäisin veron verran käyttöön. Ja varmaan sen verran, että ostaisin jonkun muistoesineen, korun, taulun, design-lasia, mistä nyt tykkää.