V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja äitix2:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja äitix2:Volvo tosiaan kuulostaa oikein varteenotettavalta vaihtoehdolta... Entäs Audin farmarit, onko tilavia?
Sähän olet ap?
Kyllä vaan!
Mä tiedän, että tästä nousee älämölö täällä, mutta harkitkaa tila-autoa ihan oikeasti. Mun tuttu on ollu ambulanssissa töisää 20vuotta, ja sanoi tässä taannoin, että aina jos kolarissa on tila-auto osallisena, niin tulee tosi rumaa jälkeä. Ja tila-autojen matkustajat järkilaidastaan loukkaantuu vakavimmin. Tila-autoissa "ulkokuori" on niin paljon pehmosempi, että tässä syy. Laittakaa mieluummin jo vaikka joku transportteri tai hiace, kun tila-auto. Ja tämän sanon vaan siksi, että mua oikeasti jäi tuo faktatieto painamaa mieleen. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:Meillä paljon täällä parjattu Grand Voyager ja ollaan tyytyväisiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja apa:Meiltä löytyy Opel Sintra. Erittäin tyytyväisiä ollaan. Mahtuu lapsia ja tavaraa, eritäin vähän kuluttaa, mukava ja varma kaikin puolin.
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskuneiti82:Onko Volvo V50 yhtä tilava kuin V70, siis lähinnä leveydeltään?
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskuneiti82:Onko Volvo V50 yhtä tilava kuin V70, siis lähinnä leveydeltään?
V50 on nyt uusi vastaava kuin V40. Eli pienempi koriltaan kuin V70
Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskuneiti82:Onko Volvo V50 yhtä tilava kuin V70, siis lähinnä leveydeltään?
V50 on nyt uusi vastaava kuin V40. Eli pienempi koriltaan kuin V70
se v50 on nii ahdas auto et huh. meillä oli määräaikaishuollon sijaisautona ja on kyllä nii pikkunen sisätiloiltaan
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pitää sitte kai jättää tuo opel corsa vaihtamatta, kai sillä viel pärjää ku ei oo ku 3 lasta ja 3 koiraa.
No tämä mun kritiikki koski vain tila-autoja. Onhan sitä ihan normi farkuissakin tilavia mutta "tukevia" autoja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pitää sitte kai jättää tuo opel corsa vaihtamatta, kai sillä viel pärjää ku ei oo ku 3 lasta ja 3 koiraa.
No tämä mun kritiikki koski vain tila-autoja. Onhan sitä ihan normi farkuissakin tilavia mutta "tukevia" autoja.
tääpä ei ole edes farmari
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pitää sitte kai jättää tuo opel corsa vaihtamatta, kai sillä viel pärjää ku ei oo ku 3 lasta ja 3 koiraa.
Joo, kyllä mä tiedän mimmonen on opel corsa. Anopilla on semmonen, eikä meidän lapsen sateenvarjorattaatmahtunu sinne peräkonttiin, vaan piti laittaa taakkatelineille katolle ne!!!!Sori, ei saa nauraa. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pitää sitte kai jättää tuo opel corsa vaihtamatta, kai sillä viel pärjää ku ei oo ku 3 lasta ja 3 koiraa.
Joo, kyllä mä tiedän mimmonen on opel corsa. Anopilla on semmonen, eikä meidän lapsen sateenvarjorattaatmahtunu sinne peräkonttiin, vaan piti laittaa taakkatelineille katolle ne!!!!Sori, ei saa nauraa. :ashamed:
Meilläpä onkin suksiboxi kesät talvet
Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pitää sitte kai jättää tuo opel corsa vaihtamatta, kai sillä viel pärjää ku ei oo ku 3 lasta ja 3 koiraa.
anoppia varten?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pitää sitte kai jättää tuo opel corsa vaihtamatta, kai sillä viel pärjää ku ei oo ku 3 lasta ja 3 koiraa.
anoppia varten?![]()
No eix suxiboxi oo anopinkuljetuslaatikko?? :kieh: Mun anopin vois sinne vaikka survookin ja heittää avaimet vauhdissa metsään... :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pitää sitte kai jättää tuo opel corsa vaihtamatta, kai sillä viel pärjää ku ei oo ku 3 lasta ja 3 koiraa.
anoppia varten?![]()
No eix suxiboxi oo anopinkuljetuslaatikko?? :kieh: Mun anopin vois sinne vaikka survookin ja heittää avaimet vauhdissa metsään... :kieh:
siksi niitä kutsutaanmut en omaa anoppia raskis laittaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Osaako joku kertoa, että kuinka leveä on V50:n takapenkki?
Alkuperäinen kirjoittaja äitix2:Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:Meillä paljon täällä parjattu Grand Voyager ja ollaan tyytyväisiä![]()
No miksikäs sitä parjattu ollaan!? Se on meillä yhtenä vaihtoehtona.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Osaako joku kertoa, että kuinka leveä on V50:n takapenkki?
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Osaako joku kertoa, että kuinka leveä on V50:n takapenkki?
Arvelisin, että jopa hieman kapeampi kuin V40_sen. Meillä on siinä ollu parhaillaan 2 turvaistuinta ja aikuinen välissä, mutta ei siihen kovin iso aikuinen sovi. En osaa sanoa tarkkoja mittoja.