Tilava auto!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitix2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitix2

Vieras
Suositelkaahan tilavaa farmaria tai tila-autoa, minkä takapenkille mahtuisi turvaistuin, kaukalon jalusta ja vielä aikuinen hyvin istumaan! Nyt ei nimittäin mahdu, meillä on Peugeot 307 -farmari. Paljon kiitoksia!

haavelilen tästä hondasta...siinä on edessäkin kolme paikkaa...ostan varmaan heti, kun tulee dieselinä myyntiin. automaattikin ois kiva.
http://www.honda.fi/sw14931.asp

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on pärjätty hyvin wv touranilla, sinne mahtuu 5 lasta kyytiin.

Mutta ei sitten paljon tavaroita enää. Miten ne lisäpenkit, onko sinne taakse vaikea päästä? =) Meillä tavallinen viisipaikkainen nelihenkiselle perheelle, kun ei ole suuremmalle väelle tarpeen olla tilaa.

Alkuperäinen kirjoittaja äitix2:
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Meillä paljon täällä parjattu Grand Voyager ja ollaan tyytyväisiä :)

No miksikäs sitä parjattu ollaan!? Se on meillä yhtenä vaihtoehtona.

On vaan joidenkin mielestä huono auto. Vie bensaa (isolla koneella on isot ruokahalut ;) ), joidenkin mielestä huono ajaa (meistä ajaminen ja matkustusmukavuus on huippuhyvä!) jne jne. Haulla varmaan löytyy enemmän aiempia juttuja.
Mutta minusta siis hyvä auto, meille ainakin :)

Alkuperäinen kirjoittaja äitix2:
Onkos jollakin Toyota Avensista, mahtuuko siihen? Entä muihin Volvoihin kuin V70? Entä VW Passat?

meillä avensis ja voisin kuvitella et sopis, nyt meillä on takana koroke ja lainas turvaistuin mikä on aika iso, ja niiden keskelle jää hyvin tilaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Eelinna:
Alkuperäinen kirjoittaja eeva:
Tässä vielä kuva sisältä:
http://oko.fade.pl/images/910031citroen1.jpg

Sanoit että teillä Rellu mutta tää kuvahan on sitikasta? Puhuitkos nyt ihan totta...?

Rellu, sitikka ja fiatin pakut on ihan samanlaisia, jotku jopa väittää et ne tuodaan ilman merkkiä maahan ja satamassa lyödään oikeet merkit keulalle

Volvo V70 tai 850 on tilavia. Itsellä on V40 ja siihenkin mahtuu ihan hyvin, mutta voi olla ahdasta.
Ja sinulle, jolla on scenic... Olen ajanu aikas paljon erilaisilla autoilla, ja ainakin se scenic, millä olen ajanu, oli kamala tuuliviiri. Tosi paljon otti tuuli siihe, korkeuden takia. En tykänny yhtään. Tilava varmaan sisältä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Volvo V70 tai 850 on tilavia. Itsellä on V40 ja siihenkin mahtuu ihan hyvin, mutta voi olla ahdasta.
Ja sinulle, jolla on scenic... Olen ajanu aikas paljon erilaisilla autoilla, ja ainakin se scenic, millä olen ajanu, oli kamala tuuliviiri. Tosi paljon otti tuuli siihe, korkeuden takia. En tykänny yhtään. Tilava varmaan sisältä.

:laugh: :laugh:
siihenkin mahtuu ihan hyvin, mutta voi olla ahdasta.

Yhteistyössä