Tilauspukin valinta :D Onko vaikeaa? Kokemuksia???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kokemuksia??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kokemuksia??

Vieras
Tänä jouluna pitää tilata joulupukki, kun lapsikin on sen verran iso, että muistaa jo muutenkin on sukulaisjoulu tulollaan. Talossa tulee olemaan joulua viettämässä 5v. tyttö, 2v. poika ja 8v. poika.

Katselin kauppojen ilmotustauluja ja siellä oli vaikka kuinka mointa joulupukki-ilmoitusta, mutta mistä tietää, että tulee valitseneeksi luotettavan ja hyvän??? En halua, että pukilla on päällä epäaidot joulupukin vaatteet vaan mahdollisimman aidot.

Se on helppoa :) Itse otin ensimmäisestä ilmotuksesta, joka tuli eteen. Pukki oli arviolta 50v. ja osasi hommat kuin leikiten. Ei haissut tupakalle, ei vaikuttanut juopuneelta. Hyvillä mielin maksoin pukista 20e.

Viime vuonna oli tilauspukki. Jostain ilmoitustaululta otettiin. Pukki oli todella hyvä,vaattetuksen eteen oli nähty vaivaa,ei ollu mitkään markettivaateet.Autolla tuli,laulatti lapsia,ilman että tarvitsi pyytää. Kokemusta oli liki 20v ajalta,ja sen huomasi,sai ujonkin lapsen hakemaan lahjansa ihan itse,ja laulamaan mukana.
Ikävä kyllä ei enää asuta tuolla paikkakunnalla,muuten olisin tilannut myös tänävuonna.

Meillä vain huonoja kokemuksia ja hinnatkin täällä huitelee 50€ tienoilla. Yhtenä vuonna pukki viskoi meitä karkeilla ja luuli minun äitiäni mun lasten äidiksi. Emme halua enää maksaa kauheeta summaa joulupukista ja luuktavasti tuleivaisuudessa pukki jättää lahjat vain oven taakse :)

[QUOTE="pettynyt";25245248]Meillä vain huonoja kokemuksia ja hinnatkin täällä huitelee 50€ tienoilla. Yhtenä vuonna pukki viskoi meitä karkeilla ja luuli minun äitiäni mun lasten äidiksi. Emme halua enää maksaa kauheeta summaa joulupukista ja luuktavasti tuleivaisuudessa pukki jättää lahjat vain oven taakse :)[/QUOTE]

Viskoi karkeilla? :D Kerrohan, että miksi :laugh:

Yhteistyössä