Tilaukseni DHL-kuljetus ei ole 5 päivään liikkunut ollenkaan :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surkupuserossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surkupuserossa

Vieras
Tilasin Saksasta tavaraa. Tavara tulee DHL-kuljetuksella. Sain tilauksen lähtiessä sähköpostiini DHL-seurantakoodin, jolla pystyn seuraamaan kuljetuksen etenemistä ensin Saksassa DHL.de -sivuilta ja myöhemmin Itellan sivuilta. Nyt DHL:n sivuilla tilaukseni on liikkunut viimeksi 28.10. :( Prkl. Tilasin kukkia, joten ne lienevät kohta entisiä. Piti tulla 5-6 päivässä Suomeen, tilaus lähti liikkeelle 27.10.

Alkuperäinen kirjoittaja surkupuserossa:
Tilasin Saksasta tavaraa. Tavara tulee DHL-kuljetuksella. Sain tilauksen lähtiessä sähköpostiini DHL-seurantakoodin, jolla pystyn seuraamaan kuljetuksen etenemistä ensin Saksassa DHL.de -sivuilta ja myöhemmin Itellan sivuilta. Nyt DHL:n sivuilla tilaukseni on liikkunut viimeksi 28.10. :( Prkl. Tilasin kukkia, joten ne lienevät kohta entisiä. Piti tulla 5-6 päivässä Suomeen, tilaus lähti liikkeelle 27.10.

Soita DHL:lle tai Itellan asiakaspalveluun ja kysy pakettis perään. Turhaan sie täällä niiden kukkies perään itket.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voihan olla että sivuilla on jonkinlainen viivekin seurannassa.

Aika iso viive on sitten... Alussa lähetys nimittäin kirjautui 3 kertaan eri kuljetuspaikoissa kun lähetys lähti liikkeelle. Ja nyt ei vaan tapahdu mitään. Ärsyttää, kun odotin sitä lähetystä niin paljon! :(

Minulla on myös tulossa Saksasta lähetys, kukkia nekin. Edellisen kerran lähetys jumi Saksassa ja kesti 10pvä tulla perille. Mutta kukat olivat hyvin hengissä, koska ne oli pakattu hyvin. Suomen DHL tai Itella eivät tiedä paketistasi mitään, niille soittaminen ei auta. Pakettihan on vasta Saksassa.

Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Alkuperäinen kirjoittaja surkupuserossa:

Soita DHL:lle tai Itellan asiakaspalveluun ja kysy pakettis perään. Turhaan sie täällä niiden kukkies perään itket.

Itse olisin soittanut jo.

Ei ne tilauksenseurannat aina kirjaudu palveluun. Itse usein tilannut ulkomailta ja suurimmassa osassa tapauksista tilauksenseuranta ei ole toiminut niin kuin pitäisi. Kerran pakettini muka seikkaili Vanuatulla vai missä lie siellä päin mutta todellisuudessa paketti oli jo Suomessa ja kovaa vauhtia mulle tulossa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Miks te tilaatte kukkia saksasta??

Katsos kun kaikkia kukkia ei saa Suomesta ja lisäksi ne ovat pirun kalliita Suomesta ostettuna. tulee halvemmaksi ja helpommaksi tilata ne Saksasta kotiovelle.

Ihanko totta? Halvemmaksi?? Haluatko laittaa linkkiä mistä tilaat, mäkin haluan.

Yhteistyössä