Tilasin sitten ajan itselleni..

Vasta oli lehdessä noista rakennekynsistä juttua.
Ja kuulemma auttaa hyvin siihen , että loppuu kynsien pureskelu =)
Saat kauniit kynnet ja kohta unohdat kokonaan kynsien pureskelun :flower: :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:
Vasta oli lehdessä noista rakennekynsistä juttua.
Ja kuulemma auttaa hyvin siihen , että loppuu kynsien pureskelu =)
Saat kauniit kynnet ja kohta unohdat kokonaan kynsien pureskelun :flower: :flower:
samalla naiselle menen! Soitin just äsken ja pe:lle sain jo ajan!! Kuullu niin hyvää ja kun siin kuvassa näin ne naisen kynnet niin ajattelin kyl mäki kehtaan!!
 
maissihiiri
Mulla on auttanut kynsienpureskeluun ihan vaan se, että kynnet on kokoajan nätisti lakattuna. Ja sitten kun kasvavat niin leikkaan ja viilaan siististi. Rakennekynsiä mäkin harkitsin, mutta töitten takia en voi laittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:
Vasta oli lehdessä noista rakennekynsistä juttua.
Ja kuulemma auttaa hyvin siihen , että loppuu kynsien pureskelu =)
Saat kauniit kynnet ja kohta unohdat kokonaan kynsien pureskelun :flower: :flower:
samalla naiselle menen! Soitin just äsken ja pe:lle sain jo ajan!! Kuullu niin hyvää ja kun siin kuvassa näin ne naisen kynnet niin ajattelin kyl mäki kehtaan!!
:D
Joskus jotain hyötyä lukea aamulla lehteä.

Ja miksi et kehtaisi. Siksihän he ovat ammattiinsa lukeneet, että tekevät moisia kaunistuksia.

Mäkin voisin mennä.. Vaan ei vissiin töissä kovin hyvällä sitten mun kynsiä katsottaisi :xmas:
 
vieras
Myös se auttaisi, että kävisi muuten vaan laitattamassa (omat) kyntensä ammattilaisella, joka hoitaisi, viilaisi ja lakkaisi, silloin ne on sellaiset, että ei tule järsittyä. Jos yhtä usein hoidattaisi omat kyntensä kuin rakennekynsiä joutuu huollattamaan, niin lopputulos olisi paljon kauniimpi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:
Vasta oli lehdessä noista rakennekynsistä juttua.
Ja kuulemma auttaa hyvin siihen , että loppuu kynsien pureskelu =)
Saat kauniit kynnet ja kohta unohdat kokonaan kynsien pureskelun :flower: :flower:
samalla naiselle menen! Soitin just äsken ja pe:lle sain jo ajan!! Kuullu niin hyvää ja kun siin kuvassa näin ne naisen kynnet niin ajattelin kyl mäki kehtaan!!
:D
Joskus jotain hyötyä lukea aamulla lehteä.

Ja miksi et kehtaisi. Siksihän he ovat ammattiinsa lukeneet, että tekevät moisia kaunistuksia.

Mäkin voisin mennä.. Vaan ei vissiin töissä kovin hyvällä sitten mun kynsiä katsottaisi :xmas:
joo:D kun oon ajatellu et ne kaatuu siellä kun näkee.. oon halunnu jo kauan näitä ja nyt prkl! mähän ne laitan!

lauataina laivalle mukavasti sitten. Ei paljoo tuu ostettua mitään kun neki rahat meni tohon mut ei se mitään!

mä oon vaatekaupassa ja joskus kyl on saanu hävetä oikein urakalla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja funkyMama:
3 vkoa on sitten se väli, kun menet niitä aina huoltamaan :) Not nice. Mut hei, kummat laitat - akryylit vai geelit? Hyvät akryylit saa Sörnäisistä 45e hintaan, 30e aina huolto.


:wave:
4-5vkon välein on huolto ja se maksaa sen 65e

Mä asun lahdessa et ei viittis hesaan asti aina lähtee..:D

Tosta oon kuullu niin hyvää ja et on erittäin ammattitaitoinen ja jälki on loistavaa!

en tiedä vielä kummat laitan. katotaan sen naisen kanssa sitten kummat on paremmat:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Myös se auttaisi, että kävisi muuten vaan laitattamassa (omat) kyntensä ammattilaisella, joka hoitaisi, viilaisi ja lakkaisi, silloin ne on sellaiset, että ei tule järsittyä. Jos yhtä usein hoidattaisi omat kyntensä kuin rakennekynsiä joutuu huollattamaan, niin lopputulos olisi paljon kauniimpi.
no mulla on niin lyhyet kynnet ja joskus onnistunu niit kasvattamaan vähän mut ne halkee ja ei kestä..
 
Ja mua jännittää, kun osallistun ensi tiistaina kynsimuotoilijakurssille. Eli opettelen just tekemään noita akryylikynsiä näin aluksi. Itselläni on ollut ensin geelit, mutta eivät tahtoneet pysyä joten vaihdoin akryyliin ja nyt ei ole ollut ongelmia. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja KattiMatikainen:
Ja mua jännittää, kun osallistun ensi tiistaina kynsimuotoilijakurssille. Eli opettelen just tekemään noita akryylikynsiä näin aluksi. Itselläni on ollut ensin geelit, mutta eivät tahtoneet pysyä joten vaihdoin akryyliin ja nyt ei ole ollut ongelmia. =)
luultavasti akryylit tulee mulle, koska ne pitäs kestää vähän käyttöä..
 

Yhteistyössä