Tilasin kotisovitukseen neljät kehykset...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nirppurotta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nirppurotta

Aktiivinen jäsen
12.09.2005
1 132
0
36
Kun tilaamaan kerran alettiin. On kyllä mahdottoman halpoja noi ruottalaisen firman kehykset. Mulla maksaisi linssien kanssa 44? lasit =) Kun kerran laseja keräilen, niin tilasin sovitukseen roosat, hopeiset, ja kahet ruskeat. Siniset, vihreät ja punaiset jo löytyy :whistle:

Ilmaiseksi tulee ja ilmaiseksi saa palauttaa. Tulee ilman linssejä ja sitten saa tilata ne, jotka haluaa ja tuleepi valmiina kotio. Sieltä vaan mallistosta shoppailet, neljät saa maksutta kotisovitukseen. HInnatkin näkee samantien eri linssivaihtoehdoilla.

http://www.favoptic.com/?language=FI

Mulla on tuolta kolmisen vuotta sitten tilatut rillit, sellaiset hengettömät ja olen ollut varsin tyytyväinen. =)

Nyt pitäis hankkia uudet, mutta joudun menemään nyt toiseen liikkeeseen, kun en löytänyt tuolta mukavia kehyksiä.

Voi juma |O . Mä menin ekaan vastaan tulevaan optikkoliikkeeseen, kokeilin muutamia hassuja laseja ja niistä valkkasin sitten omani. Ja maksoin yli 300 ? :headwall: :headwall: . Miksi mä en taas ottanut asioista aiemmin selvää :headwall: .

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Voi juma |O . Mä menin ekaan vastaan tulevaan optikkoliikkeeseen, kokeilin muutamia hassuja laseja ja niistä valkkasin sitten omani. Ja maksoin yli 300 ? :headwall: :headwall: . Miksi mä en taas ottanut asioista aiemmin selvää :headwall: .

Ite just ostin elokuussa uudet lasit ja oli mukamas niin halvat kun 160 euroa maksoivat.....olisin tuolta ruottista saanut ainakin kolmet sillä hintaa

:/

laatu ei vaan ole mikään paras kaikissa laseissa... itselläni oli käytössä metallisankaiset 2kk kunnes metallin pinnoite alkoi rapisemaan, linssien pintaan ilmesty ihmeellistä jälkeä ja kehyksen ja linssin välistä erittyi jotain vihreää ainetta. Omakustanteisesti lähetin lasit takuuseen ja sain uudet, niiden kestosta ei tietoa kun lapsi sai ne rikottua heti.

No onhan se aika selvää, ettei tuohon hintaan mitään huippulaadukkaita kehyksiä saa.... Mutta kyllä mä 40 euroa olen valmis maksamaan siitä, että saan edes hiukaks aikaa vaihtelua muuten tylsään naamavärkkiin :D Menee sitä rahaa turhempaankin.

Alkuperäinen kirjoittaja Oskunäiti:
Mites ne linssit? Onks ne ohennetut ym? Lähetetäänkö sinne vaan omat vahvuudet tai siis se resepti omista vahvuuksista ja that´s it?

En tiedä linsseistä vielä, kun en tutustunut sen paremmin, kunhan ne kehykset valkkasin. Mutta ohjeissa luki,että heille vaan lähetetään (tai sitten ehkä siellä sivuilla on kohta minne näpytellään) ne linssien vahvuustiedot ja lasit tulevat postissa kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja nirppurotta:
Mites ne linssit? Onks ne ohennetut ym? Lähetetäänkö sinne vaan omat vahvuudet tai siis se resepti omista vahvuuksista ja that´s it?

En tiedä linsseistä vielä, kun en tutustunut sen paremmin, kunhan ne kehykset valkkasin. Mutta ohjeissa luki,että heille vaan lähetetään (tai sitten ehkä siellä sivuilla on kohta minne näpytellään) ne linssien vahvuustiedot ja lasit tulevat postissa kotiin.

Jos vahvuus on semmoinen, että normaalilla optikolla valitsisi ohennetut linssit, niin tuolla kannattaa valita ne erittäin korkeataitteiset linssit, ettei lasit olisi pullonpohjat =)

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:

Jos vahvuus on semmoinen, että normaalilla optikolla valitsisi ohennetut linssit, niin tuolla kannattaa valita ne erittäin korkeataitteiset linssit, ettei lasit olisi pullonpohjat =)

Itellä ei ole vahvuutta kuin -0.75/-1.25 eli ei tarvi mitään ohennettuja valita.

Itellä ei ole vahvuutta kuin -0.75/-1.25 eli ei tarvi mitään ohennettuja valita.

Hyvä niin :) Mulla miinukset pyörii tuolla kuuden tietämillä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
En kyllä uskaltaisi tilata tuolta laseja, luotan enemmän live kaupantekoon :/

Valmiissakin laseissa on palautusoikeus, eli ei ole pakko pitää, jos tulee katumapäälle
=)

Ite oon niin paljon tilannut netistä tavaraa maan ja taivaan välillä, että ei paljon jännitä :saint:

Hyvin se onnistui, mä tilasin viime kesänä tuolta aurinkolasit. Kaikki, mitä tuolla sivulla sanotaan, piti 100% paikkansa. Sitä paitsi valmiit lasitkin voi vielä palauttaa, jos ei ole tyytyväinen, kun vaan ei poista niissä olevaa lankasinettiä.

Hyvin se onnistui, mä tilasin viime kesänä tuolta aurinkolasit. Kaikki, mitä tuolla sivulla sanotaan, piti 100% paikkansa. Sitä paitsi valmiit lasitkin voi vielä palauttaa, jos ei ole tyytyväinen, kun vaan ei poista niissä olevaa lankasinettiä.

Mites ne aurinkolasit....ihan tuosta samasta kehysvalikoimasta valitaan ja sitten vaan linsseihin aurinkolasivärjäys?

Mites ne aurinkolasit....ihan tuosta samasta kehysvalikoimasta valitaan ja sitten vaan linsseihin aurinkolasivärjäys?

Niin juuri. Tai polarisoidut linssit, jotka ovat vähän vihertävät, mutta aivan mainiot esim. autoillessa.

Niin juuri. Tai polarisoidut linssit, jotka ovat vähän vihertävät, mutta aivan mainiot esim. autoillessa.

Oukkei.....taidan siis ainakin aurinkolasit sitte pistää tilaukseen...kunhan nyt tulis ensin sovituskappaleet..
=)

Heippa, justi tilasin taas neljännet lasit ruotsinmaalta, on niin halpoja että oikeen hävettää, nyt tulee Linssityyppi: Yksiteholinssi etäälle katsomiseen.
Lisävalinnat: Aurinkolasivärjäys

Hinta: 37 EUR, halvalla tulee mutta mulla ainaskin on toiminut, ei paha raha :)

mä maksoin klaseistani 800 e, mutta ehkäpä sain rahoilleni vastinetta...
Kehykset 200e.
Linssit on monitehot, superleveä lukualue ja kaikki pinnoitteet. Hajataiton korjauksen hionta.

Mä en vaan tajua kollegoita, jotka selvästi tarvittis ikänäkölasit, mutta ei VOI kun sit näyttäis vanhalta (45v...). Juu ennen kannattaa kärsiä päänsärystä ja niskakivusta (kun kenottaa päätä kun ei nää päättelle) kuin hankkia silmälasit. Yks kehui kuinka näkee hyvin lukea jos laittaa piilarit ja sit päälle tiimari-lasit.

Yhteistyössä