Tilasin henkkamaukan alesta kaikkea kivaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "zaza"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mullakin lähti just tilaus menemään! INHOAN muuten tossa hm nettikaupassa sitä, että vaikka tuotteet on ostoskorissa niin silti niitä ei ole ns.varattu, vaan ne saattaa silti loppua kesken...Mulla esim. oli yksi jakku ostoskorissä äsken, mutta kun menin kassalle niin se olikin jo loppuunmyyty...vittumaista.

[QUOTE="Vieras";26425740]Niin, krääsää ja lumppuja :D. Onnea vaan "hyvistä" kaupoista :D.[/QUOTE]

no sori vaan, mutta noilla hinnoilla ei kyllä haittaa vaikkei ne vaatteet tätä kesää kauemmin kestäisi :D Sitäpaitsi ensi kesänä mä ainakin tod. näk. haluan taas uusia erilaisia vaatteita. Mun tyylini ei katsos ole jämähtänyt niihin 80-luvulla hyviksi havaittuihin "laatutuotteisiin" niinkuin sulla varmaan....

[QUOTE="vieras";26425993]no sori vaan, mutta noilla hinnoilla ei kyllä haittaa vaikkei ne vaatteet tätä kesää kauemmin kestäisi :D Sitäpaitsi ensi kesänä mä ainakin tod. näk. haluan taas uusia erilaisia vaatteita. Mun tyylini ei katsos ole jämähtänyt niihin 80-luvulla hyviksi havaittuihin "laatutuotteisiin" niinkuin sulla varmaan....[/QUOTE]

Joo, niiden välillä ei ole mitään: henkkamaukan teinikrääsän ja 80-luvun vaatteiden :D.

Yhteistyössä