Tilasin H&M:stä vaatteita ja sit tuli kännyyn viesti, että.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
.....pakettisi on noudettavissa postista seuraavana arkipäivänä. No ku menin niin postista katsoivat, että ei ole vielä tullu ja ne sanoi postissa että sun pitää odottaa, kunnes tulee vielä sellainen viesti, että nyt pakettisi ON postissa. No tästä on jo viikko. Mitään ei ole mistään kuulunu. Oiskohan se mun paketti nyt jo siellä postissa?

ok, mä kyllä ihmettelin, kun se postin nainen sanoi, että mun pitää odottaa niin kauan, kunnes vielä tulee seuraava viesti kännyyn, että paketti on NYT postissa. Kun yritin sanoa sille, että tässä viestissä kyllä luki, että on seuraavana arkipäivänä noudettavissa, niin eikö se tavallaan sit riitä? Se sanoi, että ei. Pitää odottaa toista viestiä. Nyt olen viikon kotona odotellu.

Aika outoa. Siinä viestissä oletettavasti oli se seurantatunnus jolla se postin täti olisi voinut katsoa missä on menossa, eikä vain todeta ettei ole täällä ja lisäksi olisi voinut sanoa tarkan päivän koska on noudettavissa.

Joo kyllä sillä viestillä (siinähän on se lähetystunnus, pari kirjainta ja pitkä litania numeroita) sen paketin pitäisi postista löytyä, ei tule mitään toista ilmoitusta paitsi postista se perinteinen noutolappu.

mulle tuli kans kerran samalainen viesti ja menin hakemaan,ja postineiti vastas etei tänne ole vielä tullut sitä,menin seuraavana päivänä uudestaan,eikä edelleenkään ollut tullut,mutta kun oli parempi asiakaspalvelija sillä kertaa,otti asiasta selvää,ja löysi sieltä paketin,oli vaan jäänyt tietokoneelle merkkaamatta se,ja olis siis ollut jo edellisenä päivänä sielä,kyllä tympäs.

Joo elikkäs tekstari tuli 7.12. että noudettavissa seuraavana arkipäivänä. Olin postissa siis 8.12. ja täti sanoi noin.

Nyt menin h&m:n sivuille ja siellä lukee, että paketti on saapunut siihen mun postiin 7.12.

tekstarissa oli lähetystunnus.

Minulla sama juttu tänään! Paketti oli lajiteltu jo 10. pvä tätä kuuta ja yleensä seuraavana päivänä saapunut postiin. Sain tekstiviestinkin jo aika päiviä sitten, saman kuin aloittaja.

Tänään kun menin hakemaan pakettia niin täti sanoi ettei löydy ja minun täytyy odottaa viestiä että on perillä. Huooh! Taidanpa mennä huomenna uudestaan asioimaan ja näytän ko. tekstiviestin.

Miten tässä tilanteessa nyt muuten voi menetellä? :( Eihän se minun vastuullani ole jos posti ei toimita pakettia.
Voinko tehdä jonkun "reklamaation" siitä että missä paketti menee vai mitä? Joudunko tässä nyt maksumieheksi jos paketti on kadonnut teille tietämättömille?

Tilasin kylläkin NetAnttilasta, mutta sain sieltä viestin että paketti postissa. Menin hakemaan ja sanoivat että ei oo vielä, tulee ehkä parin päivän päästä. Pari viikkoa tarkistelin netistä että onko tullut, mutta paketti tuntui seisovan lähetyspäivästään alkaen Itellan logistiikkakeskuksessa. Otin yhteyttä Anttilaan ja sieltä tekivät katoamisilmoituksen tuonne logistiikkakeskukseen. Viikon verran etsivät kunnes ilmoittivat että paketti on ihan oikeasti kadonnut ja se siitä.

Hauskintahan tässä on että oon itse Itellalla töissä, eikä ollut edes eka kerta kun mun paketti on hukassa... Mutta ihmisiähän me kaikki ollaan =)
Harmittaa vaan, kun siellä olis ollut yks juttu minkä oisin TODELLA halunnut ja tarvinnut ja se oli jo päässyt loppumaan Anttilasta. En löytänyt ainakaan netin avustuksella sitä muualtakaan joten otti todella aivoon...

Minullakin paketti näyttäis seisovan siellä Itellan Logistiikkakeskuksessa.
Niin ei sillä tunnuksella nyt ole mitään merkitystä!

Voisinkohan ottaa postiin yhteyttä vaikka sähköpostin välityksellä
ja pyytää katsomaan missä päin se paketti oikein huitelee?

Yhteistyössä