Tilasin business-luokan lentolipun, mutta konetiedon mukaan on turistiluokka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Akaatti

Aktiivinen jäsen
18.03.2011
13 427
6
38
Vahvistuksessa lukee näin:

Business | Airbus A330

Istumapaikat: 13A, 13C | Istumapaikat vahvistettu | Ateria: lounas

Mutta kun katson lentoyhtiön sivuilta niin rivi 13 ei ole businessluokkaa. Valitsin istumapaikkatoiveessa vaan ikkunapaikan ja kolmelle lennolle neljästä tuli jo nuo istumapaikkatiedot. Siis ei voinut valita mitään tiettyä paikkaa vaan ainoastaan ikkuna- tai käytäväpaikan tai ei väliä.

Otan kyllä ebookersiin itse yhteyttä arkena, mutta ajattelin kysyä olisiko jollain tietoa tai kokemuksia tästä asiasta?

Ja minkä ihmeen takia sä eBookersista lennot oo "tilannu"?

Käytä skyscanneria.

Siksi, koska se oli halvin. Tuolta Skyscannerista ei voi varata lentoa niin, että lähtö ja paluu olisi eri kaupungeista ja että välissä oli useamman yön matkan varrella.

Minulla on neljä lentoa ja ensimmäisen lennon jälkeen olen useamman yön siinä kaupungissa, sieltä lennän matkan varsinaiseen "pääkohteeseen". Ja sieltä sitten on paluulento, jossa koneenvaihto ja en palaa samaan kaupunkiin, mistä lähdin.

Ja minun mielestäni alle 400 euron meno-paluulento on edullinen, jossa on yksi 9 h 50 minuuttia kestävä lento bisnesluokassa. Loput 3 lentoa turistiluokassa, lentojen kestot 6 h, 7 h 50 min ja noin 2 h.

Alkuperäinen kirjoittaja mikäkone?;26033902:
näyttääkö checkmytrip luokan olevan business?

Nyt pääsin tuonne sisälle, kun kokeilin niitä muita varausnumeroja niin siellä näyttää olevan businessluokka. =)

Matkustusluokka: Business
Matkatavarat: 40 kg matkustajaa kohti

Yhteistyössä