Tilasiko kukaan ellokselta vauvojen/taaperon villakangastakkia, merkki vertbaudet!!! Jos tilasit, katse tänne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Millä kelillä sitä mielestäsi voi pitää? Omasta mielestäni siinä on vuori, en oo kyllä ihan varma. (oon tyhmä tällasten asioiden kanssa). Mietin, että joko vois pitää näillä keleillä, asteita täällä -6. Mut mitkäs housut. Niin ja ulkoillessa tottakai haalarit, mutta että kauppareissuilla, joko sen vois laittaa päälle... On niin nätti, että tekis mieli pukea jo se päälle :D

No meillä lapsella on kauppareissuilla usein vuoritetut sammarit tmv. ja villaiset tai fleecealushousut (pitkät). Meillä auto lämpimässä tallissa joten ei tartte juuri miettiä, jos tallista kauppaan ja takaisin ajellaan.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
No meillä lapsella on kauppareissuilla usein vuoritetut sammarit tmv. ja villaiset tai fleecealushousut (pitkät). Meillä auto lämpimässä tallissa joten ei tartte juuri miettiä, jos tallista kauppaan ja takaisin ajellaan.

Kuinka kovilla pakkasilla? Meillä ei oo autotallia, kun asutaan rivitalossa vuokralla, mutta kyllä aina laitetaan auto päälle ennen lähtöä, jotta lämpenee.

villakangastakissa on pakko olla jonkin näkönen vuori, eihän sitä muuten saa ees päälle, mut tuskin tikkivuorta kuitenkan. Eiköhän ole välikausitakki. Mut eiköhän se kauppareissuille käy kun eihän siinä olle ulkona just nimekskään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja v:

Kuinka kovilla pakkasilla? Meillä ei oo autotallia, kun asutaan rivitalossa vuokralla, mutta kyllä aina laitetaan auto päälle ennen lähtöä, jotta lämpenee.

Eilen taisi olla kymmenisen astetta.

lämpenee parissa minuutissa jos tuntuu et lapsi kerkee siinä ajassa paleltumaan ni laita auto käyntiin etukäteen vähän ja pue vaikka lapsi siinä välissä. :O aika hysteeristä meininkiä taas, maalaisjärkikäyttöön nyt siellä

Alkuperäinen kirjoittaja autohan:
lämpenee parissa minuutissa jos tuntuu et lapsi kerkee siinä ajassa paleltumaan ni laita auto käyntiin etukäteen vähän ja pue vaikka lapsi siinä välissä. :O aika hysteeristä meininkiä taas, maalaisjärkikäyttöön nyt siellä

No siis joo joo, johan mä kirjotinkin, että auton laitan aina lämpeneen. En mä kyl mielestäni hysteerinen ole, sulla on vähän outo käsitys hysteriasta... :O

Alkuperäinen kirjoittaja hiiiiiiiihotyo:
Kauppa/söpöstelytakiksi! Osta ihmeessä, ihanaa pukea lapsi johonkin kivaan (muuta kuin reimateccia ja toppaa). Shoppaillessa kyllä tarkenee!

Mä siis olen jo tilannut takin, ja se tuli tänään :) Nyt sit mietin vaan, että voiskohan jo käyttää, kun on niin ihana :D

Yhteistyössä