Tilaratkaisuja lastenhuoneeseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jenni87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jenni87

Aktiivinen jäsen
05.04.2005
5 405
0
36
Mihin teillä on lelut kätketty?

Kun tuo tila on rajallinen niin ensiks tulee käyttöön kerrossängyt (onneks niitä on saatavilla kolmellekin lapselle, heh!). Mutta ne lelut! Mihin ne kätken...?

Onko jollain kokemusta esim. tästä?

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/S99847410

Tai jotain lipastoja? Meillä on nyt yks kirjahylly ja siellä lelut laatikoissa. Antaa tosi massiivisen ja ankean vaikutelman huoneeseen.

Samaten oli virheostos noi Möhkö-vaatekaapit ja pöytä tuoleineen. Liian jykevää. Huone tarvis nyt vähän keveyttä...

Mä katoin tuota samaa hyllykköö ku kävin ikealla, luonnossa oli mun mielestä aika ankee. Enkä ostanu. Sängynaluslaatikot on kätevii.. esim. yhteen isoon kaikki legot :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Saaru:
Mä katoin tuota samaa hyllykköö ku kävin ikealla, luonnossa oli mun mielestä aika ankee. Enkä ostanu. Sängynaluslaatikot on kätevii.. esim. yhteen isoon kaikki legot :saint:

heh no tosi kätevii ku kerrossängyn allekkin taitaa mennä 3kpl ni jos niihin saat mahtumaan kaikki lapses lelut ni on vähän sit.

mä itse tykkään noista säilytyssysteemeistä.meillä on eteisen hattu-ja tumppulaatikkona tuollainen mut se korkea ja mäntyinen.kestävää kyl on tuo laatikkomuovi.tiedän eräillä on seinällinen lastenhuoneessa tuollaisia järjestelmä ja on kätevää jos saa korkeammalle jotakin tavaroita.nuo matalat toimii myös penkkeinä.olisin ostanu eteiseen muttakun ei mahtunut.suosittelen kyllä noita!

meillä on tollanen tilanjakaja..2 rivin, 4 kolo per rivi..käännetty vakatasoon el ilapset ylettyy ja siihen sit lelulaatikot. ymmärsitkö? ostettu jyskistä..

http://minreklame.ipapercms.dk/JYSK/FI/FINAARS07vfdslkkls/
siis tällanen( eli toi mikä on tuolla yläkulmassa ja maksaa 59.90)

Alkuperäinen kirjoittaja Saaru:

No legoja meillä on iha hirveesti... eli niille tosiaan pitäis saada paikka ku laatikko nököttää nyt vaatekaapin päällä.

Ajattelin että noi vois olla hyviä että sais sen kirjahyllyn pois. Ei olis niin korkee niin olis kevyempi tunnelma?

Meiltä löytyy mm.
47839_PE144291_S3.jpg
(näitä on 2kpl, on muuten todella tilavat laatikot!)
51714_PE151823_S3.jpg

65324_PE176468_S3.jpg
sekä kannellisia sängynaluslaatikoita.

Alkuperäinen kirjoittaja miisku:
meillä on tollanen tilanjakaja..2 rivin, 4 kolo per rivi..käännetty vakatasoon el ilapset ylettyy ja siihen sit lelulaatikot. ymmärsitkö? ostettu jyskistä..

http://minreklame.ipapercms.dk/JYSK/FI/FINAARS07vfdslkkls/
siis tällanen( eli toi mikä on tuolla yläkulmassa ja maksaa 59.90)

En nyt löytänyt linkistä sitä... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Meiltä löytyy mm.
47839_PE144291_S3.jpg

51714_PE151823_S3.jpg

65324_PE176468_S3.jpg
sekä kannellisia sängynaluslaatikoita.

Tota samaista lipastoa olenkin ajatellut, tosin valkosena siis.
Että jos niitä ostais kaks esim. vierekkäin, ja niitähän saa kyllä eri korkusinakin. Onko noi laatikot kuinka tilavia, että mahtuu barbit sulhasineen? :D

Tollanen lelulaatikko ja alin säilytyssysteemi meillä onkin jo. Tosin ei lastenhuoneessa.

Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Että jos niitä ostais kaks esim. vierekkäin, ja niitähän saa kyllä eri korkusinakin. Onko noi laatikot kuinka tilavia, että mahtuu barbit sulhasineen? :D

Minusta noi laatikot vetää sisuksiinsa todella paljon tavaraa. Ainakin kaikki miljoona Bionicle-jutskaa mahtuu sekä pelejä, Legoja, kirjoja ym
:) Tohon sarjaan myydään myös sellaista 6- tai 7-osaista säilytyslokerikko systeemiä. Taitaa olla aina pari kappaletta samaa kokoa, mutta koko setti mahtuu yhteen laatikkoon.

Mä olen kyllä tykännyt tosta Ikean Trofast järjestelmästä :) Ite vaan ostin siihen kolmea eri väriä ja kokoa niitä muovilaatikoita, niin on kivasti väriä lapsille, ei ollenkaan ankee!

Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:

Minusta noi laatikot vetää sisuksiinsa todella paljon tavaraa. Ainakin kaikki miljoona Bionicle-jutskaa mahtuu sekä pelejä, Legoja, kirjoja ym
:) Tohon sarjaan myydään myös sellaista 6- tai 7-osaista säilytyslokerikko systeemiä. Taitaa olla aina pari kappaletta samaa kokoa, mutta koko setti mahtuu yhteen laatikkoon.

Hmm. Aloin myös miettimään niiden vaatekaappien sijasta jos ostais tälläset isohkot lipastot vaatteille?
Ne kaapit on tosi jykevät. :whistle: Oliskohan hyvä...?

Hmm. Aloin myös miettimään niiden vaatekaappien sijasta jos ostais tälläset isohkot lipastot vaatteille?
Ne kaapit on tosi jykevät. :whistle: Oliskohan hyvä...?

Minusta noita voisi käyttää myös vaatteille. Ja ovat sen verran yksinkertaisen näköiset (hyvässä mielessä ) että nehän voi sitten sijoittaa muuallekin, jos lastenhuoneen sisustus vaihtuu. Mä ainakin ostin ihan jatkokäytönkin vuoksi juuri tuollaiset :)

Yhteistyössä