ap
Ihan totta?Meillä on kyllä seksiä ja useimpina päivinä mies on aika normaali,väsynyt kylläkin.En minäkään tiedä mitä seuraavaksi.Alkuperäinen kirjoittaja jupiter:tuttu tarina,ihan kun olisit kirjoittanut mun elämästä.mä olen päättänyt olla kertomatta mitä olen tehnyt ja työntänyt asiat syrjään niin etten tunne huonoa oloa teoistani.ainakaan kovin paljoa.meillä ei ole ollut minkäälaista seksielämään yli vuoteen,mies ei halua.eilen oli taas vaikea päivä.mietin kans kuinka tästä eteenpäin.jätänkö miehen vai mitä?Alkuperäinen kirjoittaja Paha olla koko ajan:olen niin paskana kun vaan olla voi..mies ollut masentunut jo pidemmän aikaa,olemme eläneet täysin miehen mielialojen armoilla viimeisen vuoden.Olen koittanut jaksaa,hoitaa kodin jne.ja päällisin puolin olenkin jaksanut hyvin,luulin niin itsekkin.
Nyt minusta on kuoriutunut kamala ihminen.Olen alkanut käymään ravintoloissa ja siellä ollut sitten sutinoita miesten kanssa..
pussailua ja sen sellaista,ei mitään sänkyjuttuja kuitenkaan.
Ja tottakai minua kaduttaa,kaduttaa niin että sattuu.En halua kertoa miehelle,ajattelin jos vain sanon haluavani erota.en tiedä yhtään mikä minuun on mennyt,puranko pahaa oloani näin?
Kiitos jos joku jaksoi lukea.
kirjoitus on sekava niin kuin mielikin asian suhteen.