Tilaisin netistä mekkoa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "M-L"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"M-L"

Vieras
Löysin ihana mekon ostox.fi -sivulta, mutten tiedä minkä koon tilaisin. Vyötärönmittaa nyt ensisijaisesti katson, kun povi on pieni muuhun kroppaan suhteutettuna.

Mittataulukko antoi tuloksena M- ja L-koon rajan. En siis oikein tiedä kumman ottaisin.
Olen varautunut siihen, että pukua voisi korjailla ompelijalla sitten jälkeenpäin. Toisaalta, jos otan L-koon niin olisiko poven alueen korjaaminen vaikeampaa?

Mekko on tämän mallinen: ostox.fi: Juhlamekot - Valkoiset & Vaaleat - Persikka sifonki-satiini mekko

Mitä mieltä te olette? Onko kellään kokemuksia ostoxin mekoista? Muilta palstoilta olen pääasiassa hyvistä kokemuksista lukenut. Kokoasia vain askarruttaa...

Siihen M-kokoon minäkin tahdoin sisimmässäni kääntyä. En vain tahtoisi alkaa postittelemaan mekkoa takaisin, jos se ei sitten istukkaan. Mutta juuri poveni on varmaan tässä ratkaiseva tekijä. Pitää sitten pitää näkkärilinjaa yllä, jos jostain kohti puristaa. ;)

Kiitos kovasti avustasi :)

Olen siis eri henkilö kuin tämä Satu, mutta mielenkiinnosta avasin minäkin keskustelun.. :) Veikkaan mekon olevan mittojesi puolesta oikein sopiva, en usko, että edes vyötäröltä puristaa, koska mittasi ovat tuon M-koon sisällä :)

Aahaa :) Olenkin hieman laiska katsomaan, kuka milloinkin kirjoittaa :P Pitäisi kai hiiieman kohteliaampi lukijoita kohtaan olla...

Kiitos kuitenkin vielä varmentavasta johtopäätöksestä. Aion nyt melko varmalla otteella sen M:n sieltä tilata.

[QUOTE="vieras";23325807]mä sanoisin kyl S, itse olen M kokoa ja mitat melkein 10cm enempi[/QUOTE]

Ohho! Mites tää ny näin.

Juuri noiden annettujen mittojenko mukaan olet M-kokoa, vai muuten?