Tilaatteko/ ostatteko vauvalehtiä?

  • Viestiketjun aloittaja Mii-Mii
  • Ensimmäinen viesti
Mii-Mii
Niin, siinä se jo otsikossa tulikin.
Tilaatteko jotain Suomessa ilmestyvistä odotus/vauvalehdistä?
Olen vielä ostanut vain irtonumeroita, mutta ne on aikas tyyriitä tilaukseen verrattuna, mutta en osaa tällä olemattomalla kokemuksella verrata kummasta löytyy enemmän asiaa.
 
minä*82
mulla tullut kaksplus jo n.4vuotta kestotilauksena. vauva lehteäkin tuli hetki kun oli joku tarjous juttu mutta enpä niitä irtomyynnistä kyllä osta kun tuo kakplus riittää! olen tykästynyt siihen ja tilasin sen kun aloin odottaan esikoista ja edelleen ajankohtainen kun odotan nyt kolmatta!
 
*Hena*79
Minä otin vuoden kestotilauksen Vauva lehteä viime syyskuussa, enkä kyllä aio jatkaa sitä enää. Ihan ok juttuja, mutta kaiken melkein netistä löytää. Hintaan verrattuna aika nopeasti läpikahlattuja höpinöitä. Odottajan omat sivut ovat olleet ihan ok.
 
heinis07
Vauva lehden saan mummilta, kun tuo töistään aina mulle. Kaksplussaa oon "tilannu", kun meillä ainakin neuvolasta saa lappuja, joilla voi tilata näytelehden. Oon tilannu itelleni, siskolle, äitille, miehelle... kaikki eri talouksissa ja saa monta lehteä ilmaseks.
 
no way
En, ostin yhden irtonumeron ja se riitti minulle. Ei oo mun juttu. Sen verran mitä jää vapaa-aikaa, luen mieluummin kirjoja tai jotain muita lehtiä kuin vauvalehtiä. Kaiken tarpeellisen tiedon olen saanut muualtakin eikä kiinnosta aihetta sen enempää "harrastaa".
 
kyllä vain
Minulle tulee tilattuna Vauva-lehti ja olen ostanut muutaman irtonumeron Odotus ja vauvat (kaksplussan) lehteä. Olen lehtiä tykännyt lukea, kun esikoista odotan ja kaikki tieto tulee tarpeeseen.
 
olen tilannut
vauva lehden mutten jatka tilausta. Tuntuu turhalta maksaa lehdestä, jossa ei oikeastaan mitään uusia asioita ole tullut esille, mulle sopisikin paremmin joku Luomuäiti tai hörhöt lehti ;-)
 
enniz
Alkuperäinen kirjoittaja Mii-Mii:
Niin, siinä se jo otsikossa tulikin.
Tilaatteko jotain Suomessa ilmestyvistä odotus/vauvalehdistä?
Olen vielä ostanut vain irtonumeroita, mutta ne on aikas tyyriitä tilaukseen verrattuna, mutta en osaa tällä olemattomalla kokemuksella verrata kummasta löytyy enemmän asiaa.
Odotus-lehti tulee lahjana, sitten varmaan siirryn siihen kaksplus:aan kun sen tilaus loppuu ja vauva syntyy. Ostan fiiliksellä Vauva ym lehtiä.
 
mira 89
vauva lehti tullu jo vuoden. se on tosi hyvä lehti odotus aikaa sekä vauva aikaan. lapsen kasvaessa täyty varmaan siirtyy kaks plus lehtee ku tuntuu et siinä on sit enempi vanhemmista lapsista asiaa, päivähoidota yms.
 
paula000
oon joskus tilannu molempia vähän aikaa mutta kun ovat niin perhanan kalliita niin en hanninut enää jatkaa.lisäksi niissä toistuu samat jutut vuodesta toiseen.nykyään lainaan neuvolasta uusimmat lehdet.joskus saatan ostaa kaupasta jos on joku hyvä juttu.
 
siru***
Vuoden ikäisen vauvan äitinä täytyy sanoa, ettei mulle ole ollut mitään iloa suomalaisista vauvalehdistä. ennemmin luen ruotsalaisia mamaa, vi föräldraria tai amelie babya. Niissä on sopivasti hömppää ja vähän raflaavampiakin aiheita kuin se ainainen imetys ja pennin venytys mitä suomalaiset lehdet pursuaa.
 
mii83'
Esikoisen aikoihin tilasin lehtiä. Raskausaikana koin että Vauvalehti oli parempi, samoin ihan vauva-aikana. Sitten kun esikoinen oli hiukan suurempi, niin 2+ osui paremmin. Nyt ei tule kumpaakaan. Mun mielestä niissä on saman suuntaisia juttuja vuodesta toiseen eli yksi vuosi kumpaakin riitti.
 
Lumea
Ostelen irtonumeroina jotain lehtiä, vaikka tokaa odotankin. Ekaa odottaessa niitä oli ihaaa lukea, kun kaikki oli uutta! Ja hyvin noissa esikoisen aikaisissa lehdissä on vieläkin luettavaa, että ne kyllä kannattaa säästää. Kuitenkin ihan eri jutut kiinnostaa ekaa odotellessa ja tokaa odotellessa. Nyt tilasin Meidän Perha -lehden, koska ihan pelkkää vauvajuttua ei jaksa lueskella niin paljo enää. ;o)
 

Yhteistyössä