Tilaaminen Next.eu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

*

Vieras
Kivoja vaatteita, kävin kaupassakin ulkomaanmatkalla mutten jaksanut siellä ostaa mitään.
Onko kukaan tilannut postimyynnistä? Paljonko on postikulut ja miten mahd. palautus onnistuu?

Returns

Simply return any unused item within 28 days of receipt for a full refund of the price of the goods (provided it is in a new, unused condition). This approval period does not apply to certain jewellery, cosmetics, grooming, photographic, or food products, or Gift Vouchers. You can return your items via your chosen method using the returns label on the reverse of your delivery note. Postage must be paid by the sender and will not be refunded by Next.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Oon tilannut, ei tarvinnu paluttaa eli siitä en tiedä. Enkä enää muista paljonko postikulut oli.
Eipä taida paljon olla apua mun vastauksesta :)

Voisit auttaa siinä, että olitko tyytyväinen ja oliko laatu hyvää? Kattelin siellä kaupassa vaan lasten vaatteita.

MÄ olen tilannut, mutta en palauttanut. Olen tyytyväinen laatuun. Koot olivat ainakin meijän laiheliinilapselle aika reiluja. Esim 2,5v lapselle kokoa 2-3 olevat caprishortsit olivat melkein pitkät housut...

Yhteistyössä