Tila-auto

vieras
Sopiiko, että tungen tähän samaan. Itse kans ajatellut, että tila-auto olisi kiva, mut mietityttää vaan, että onko ne turvallisia? Siis, kun penkit on useissa helposti siirrettävissä ja mitä on katsellut, niin tavaratilan ja ohjaamon välissä ei ole yleensä edes turvaverkkoa.
 
MEillä on ollut toyotia, siis perusautoja, ja olen samaa mieltä tuosta luotettavuudesta. Eipä ole koskaan ollut mitään ylimääräistä häikkää, perushuolloilla ollaan selvitty. Tuota Previaa vois tod miettiä. :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Crhysler Voyager löytyy. Käy vähän pieneksi meille ja tarkoitus hankkia isompi auto. Ihana auto tuo muuten on ollu. 3.3 litranen V6 koneella ja automaattivaihteinen. Kuitenkin näppärä ajaa vaikka iso onkin.
Paljonko on bensan kulutus?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Crhysler Voyager löytyy. Käy vähän pieneksi meille ja tarkoitus hankkia isompi auto. Ihana auto tuo muuten on ollu. 3.3 litranen V6 koneella ja automaattivaihteinen. Kuitenkin näppärä ajaa vaikka iso onkin.
Paljonko on bensan kulutus?
meillä söi 11l/100
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei ainakaan voyageria kannata!! niistä ei pääse eroon jos haluaa vaihtaa, liikkeet ei halua niitä/hyvitä niistä mitään
Niin no viimeks just ku tuli juttua autoista, et minkä merkkien arvot on tipahtanu eniten, ni just voyagerien oli tippunu kaikista eniten. Mut meillä tää on jo toinen ja helkutin tyytyväinen oon ollu. Harmi vaan ku tila loppuu kesken... Ja tarvitaan neliveto. Edellinen voyager oli kyllä neliveto...
 
vieras
Meillä Chrysler Grand Voyager diesel-auto. On todella mukavan kokoinen. Rattaat mahtuu todella hyvin kyytiin, vaikka olisi kaikki seitsemän paikkaa käytössä. Monessa tila-autossa on tavaratila ihan onneton. Dieseliä kuluttaa auto n. 8l/100km eli ei mitenkään hirveästi isoksi autoksi. Ollaan kyllä oltu todella tyytyväisiä.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei ainakaan voyageria kannata!! niistä ei pääse eroon jos haluaa vaihtaa, liikkeet ei halua niitä/hyvitä niistä mitään
Niin no viimeks just ku tuli juttua autoista, et minkä merkkien arvot on tipahtanu eniten, ni just voyagerien oli tippunu kaikista eniten. Mut meillä tää on jo toinen ja helkutin tyytyväinen oon ollu. Harmi vaan ku tila loppuu kesken... Ja tarvitaan neliveto. Edellinen voyager oli kyllä neliveto...
meidän mielestä oli älyttömän huono ajettavuus niissä
 
vieras
Grand voyager :) 7 kyytiläistä viikon mökkeilykamoineen (mm. lapselle rattaat ja matkasänky) mahtuu mukaan ilman peräkärryjä tai anopinkuljetusbokseja :)

jos joskus tarvii kuljetella jotain suurempaa, niin takimmainen penkki nurin tai pois kokonaan, niin sinne mahtuu.

Ja ilman vippaskonsteja menee vaunut. Ja lastaaminen on helppoa. Ja automaatti kiva ajaa.
 
vieras
Aika paljolti kiinni siitä, mitä tarvitset tila-autoltasi. Jos pelkät istuimet 7-8:lle on se mitä kaipaat, on valikoimaa aika paljonkin. Samoin, jos riittää 2 penkkiriviä ja iso tavaratila. Mutta jos tarvitset sekä tilaa 6-8:lle että suuremmille tavaramäärille, valikoima kaventuu huomattavasti. Jää grand voyageriin ja minibusseihin...
 
Gluteus maximus
Volkswagen Touranilla minä ajelen ja on ollut tosi hyvä! On todella tilava, paljon enemmän tilaa kuin Toyota Corolla Versossa =) Näyttää olevan todella suosittu kun joka toisella täällä on Touran =) =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Grand voyager :) 7 kyytiläistä viikon mökkeilykamoineen (mm. lapselle rattaat ja matkasänky) mahtuu mukaan ilman peräkärryjä tai anopinkuljetusbokseja :)

jos joskus tarvii kuljetella jotain suurempaa, niin takimmainen penkki nurin tai pois kokonaan, niin sinne mahtuu.

Ja ilman vippaskonsteja menee vaunut. Ja lastaaminen on helppoa. Ja automaatti kiva ajaa.
Meillä kanssa tämä ja minun käytössä Opel Zafira.
 

Yhteistyössä