Tikusta ja odotusta

Ovistestiä tehny silloin tällöin mut ei näy viivaa ei... Oletteko säännöllisesti? Tietty kloaika? Montako kertaa päivässä?
Testissähän lukee ettei suositella juomista 2h ennen... oletteko toimineet tämän mukaan?

Usko rupee loppumaan vaikka petihommia joka toinen päivä!! :(
 
Kyllä niitä kannattaa käyttää säännöllisesti, ihan päivittäin ja oviksen lähestyessä parikin kertaa päivässä. Kannattaa aloitella muutamia päiviä ennen oletettua ovista tai jos ei tiedossa, niin heti menkkojen hiipuessa. Plussan jälkeen sitten voi lopetella, kunhan testiviiva alkaa haalenemaan eli ovisplussapäivä on varmistunut. (On hyvin yksilöllistä onko ovisplustestissä testiviiva saman vahvuinen vai vahvempi kuin kontrolliviiva. Joskus plussa saattaa olla jo hieman kontrolliviivaa haalempi vahva viiva. Myös testimerkeissä on eroja) kannattaa noudattaa ohjeita eli testailla tiettyjen kellonaikojen sisällä ja välttää juomista (ja pidättää pissaa) ainakin pari tuntia ennen testaamista. Samalla kellonlyömällä testaaminen ei liene välttämätöntä, mutta suunnilleen samoihin aikoihin tikuttelu ei ole pahitteeksi.
 
Itse olen yleensä ottanut sen vähän ennen klo 20.00, kerran päivässä. Tässä kierrossa otin sen siinä kuuden aikoihin. Nyt epäilisin, että ainakin yksi testeistä oli liian laimea, koska olin sitä ennen ollut ruokailemassa ja vettä oli tullut kitattua, kun yleensä olen ollut sen pari tuntia juomatta ja pissimättä (niin siis en ollut saanut viivoja vielä tässä kierrossa testiin, kun yleensä ne on tullut helposti).
Seuraavana päivänä tein testin, ja nyt olin juomatta, niin tuli viiva näkyviin.
Eli joo, kannattaa olla juomatta ja pidättää sen muutaman tunnin.
 

Yhteistyössä