tiistaina tehty pieni tatuointi, uskaltaako yhtään käydä saunan alalauteilla lämmittelemäss?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viivi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
märkä pyyhe kuvan päälle jos on ihan pakko mennä saunaan. Itse kyllä jättäisin väliin. Tietty riippuu siitä, et onko kuin parantunu. Joskus pienemmät paranee ihan muutamassa päivässä...

Uskaltaa, laita vaikka paljon helosania päälle ja kylmä läpimärkä pyyhe kuvan päälle ja sitten saunan jälkeen suihkuttelet pitkään ja peset ja uusi rasvakerros päälle. Helosan on hyvä kun on antiseptinen

Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
märkä pyyhe kuvan päälle jos on ihan pakko mennä saunaan. Itse kyllä jättäisin väliin. Tietty riippuu siitä, et onko kuin parantunu. Joskus pienemmät paranee ihan muutamassa päivässä...

Miksi märkä pyyhe? Pöpöt pääsee paremmin muhimaan?

Alkuperäinen kirjoittaja oooo:
Uskaltaa, laita vaikka paljon helosania päälle ja kylmä läpimärkä pyyhe kuvan päälle ja sitten saunan jälkeen suihkuttelet pitkään ja peset ja uusi rasvakerros päälle. Helosan on hyvä kun on antiseptinen

Bebanthen on hoitavampi.

tuota just mietin et miten käy, tuleeko tulehduksia vai ei...
Me päästään vaan kerran pari vuoteen saunassa, niin tekin niiiin mieli, mutta en tiedä uskaltaako ottaa riskiä :(

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:

Miksi märkä pyyhe? Pöpöt pääsee paremmin muhimaan?

Suojaa kuumuudelta ja kuivumiselta. Se rupi kuivahtaa tosi nopsaan saunan kuumuudessa.

Alkuperäinen kirjoittaja viivi:
eli vois käydä alalauteilla vaikk ailman löylyn heittoa jos laitan paljon bebanthenia ja märän pyyhkeen kuvan päälle?

Älä sitten itke jos se tulehtuu, tatuoija on vastuusta vapaa jos itse laiminlyöt hoito-ohjeita, saunominen on juuri sitä. Ainakin mun saamissa ohjeissa sanotaan selvällä suomenkielellä ettei saunaan pidä mennä ensimmäisen viikon aikana, mielummin kaksi viikkoa ilman.

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Mikset muutoin pääse saunaan...alko kiinnostaan kun ite on pakko päästä pari kertaa viikossa :D

meillä ei ole omaa saunaa ja ainoa sukulainen asuu nin kaukana jolla on sauna ja nyt tulimme eilen tänne ja eilen jätin väliin ja nyt alko niin tekee mieli ees päästä alalauteill evähäksi aikaa lämpöön :)

me ei oll akoskaan paljon saunottu :)

Oikeestiko susta joku alalauteella lämmittely on sen riskin arvonen että kuvalle käy jotain? Ei ne huvikseen kiellä saunomista.

En voi tajuta miten se on niin vaikeeta se pieni aika hoitaa kuvaa kunnolla.

Yhteistyössä