Tiistai huomenet, mahtaakohan täällä ollaan kukaan vielä hereillä?

Huomenta!
Itekseni heräsin, vaikka olisi saanut nukkua. |O No mutta kerrankin levollinen yö takana, niin sai vissiin nukuttua sen mitä tarvitsi ja oli ainakin rauhallista laskuja maksella, kun ei tyttö jaloissa pyöri.
 
kun käy ajoissa nukkumaan niin herää ajoissa. elämä rytmittyy näin kun lapsilta alkaa aina joskus kahdeksaltakin koulu. ja muutenkin olen kyllä mieluummin aamunvirkku ja illantorkku joka menee klo 23 viimeistään nukkumaan noin yleensä.
 
Onhan täällä paljonkin porukkaa hereillä. Mä luulin jo olevani ainoa. :)
Nyt on muksut puettu, itse vielä viimeistä kuppia kahvia hörpin ja muutenkin vaatteet katsottuna. No, onneks ei kuitenkaan tarvii lähteä kun vasta puolen maissa. Lapsilla kun on viiteen asti päivä, niin en viitteis viedä yhtään aikaisemmin.
 
Huomenta vaan. Täällä vauva heräsi vaan kahesti yöllä ja nukkuu vielä. Toinen poika katsoo lastenohjelmia ja mä juon aamukahvia. Kunhan vauva herää, vois aamuhommien jälkeen lähteä ulos. Jos tässä ehtis vähän siivoilla keittiötä vaikka ennen ku se herää. Oikeen mukava aamu siis tänään ja sain nukkuaki puol seitsemään!
 
Hereillä ollaan. Neiti alotti ähinän hieman 6 jälkeen :/ taas...Poika nukkuu vielä luultavasti tunnin ainakin. Kahveeta täs hrpin kun neiti näyttää jatkavan uniaan. Kohta täytyy pestä tuttipullot ja kuoria potut siinä samalla :)

Ap:llä on ihanan hyvän tuulinen nikki =)
 

Yhteistyössä