Tiirailua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kadunmies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuules nyt erilainen (=pönttö?) .. maailmassa on noin 3 miljardia miestä. Et kai tosissasi väitä/kuvittele, että niistä vain yksi miellyttää sun silmää? PS. Ehkä oletkin lepakko, kuka tietää...

Tuota...Viriili kehui niitä Marc Chagallin maalauksia... Hän maalasi enimmäkseen raamatunaiheisia maalauksia Vanhasta Testamentista, joten ne eivät jotenkin nyt tähän aiheeseen liity... ja muutenkin hänen taiteensa ei ole kovin esittävää taidetta, mutta tietenkin nautittavaa sellaisenaan. Ihmisvartaloa ovat kuvanneet paremmin esim. Rubens ja Da Vinci. No eihän näistä asioista voi kiistellä...

Ja sitten nämä luvut... Maailmassa on noin 6 miljardia ihmistä, joista puolet ei suinkaan ole miehiä. Miehiä on vähemmän kuin naisia johtuen miesten alhaisemmasta eliniästä ja lapsetkin pitäisi vielä ottaa mukaan tähän kokonaislukuun.

Ai niin... Unohdin kokonaan kirjoittaa varsinaisesta aiheesta, kun äsken tärkeänä nenä täristen oioin edellisten kirjoittajien virheitä. Se on eräs intohimoistani.

Minun katsettani eivät niinkään tavoita hikiset, lihaksikkaat asfalttityöläisten tai rakennusmiesten vartalot. Mieluummin etsiskelen ihmisjoukoista älykkäitä katseita. Niitä harvemmin valitettavasti löytyy ruumiillista työtä tekevien miesten joukosta, vaikkakin heidän vartalonsa kehittyvät lihaksikkaiksi.

Tosin rekkakuskien, jotka myös luetaan ruumiillisen työn tekijöiksi, keskivartalo näyttää kehittyvän ylikorostuneen suureksi. Sellainen kehonrakennus ei mielestäni ole kovin esteettistä.

Ehkä miehen ja naisen mielestä seksikkyys on erilaista. Miehelle ehkä riittää seksuaalifantasian laukeamiseen pelkästään seksikäs naisvartalo. Nainen ehkä tarvitsee kokonaisvaltaisempia asioita yhdistettynä seksikkääseen miesvartaloon saadakseen mielikuvituksensa hurjaan laukkaan.

Puhun nyt kuitenkin vain itsestäni, koska täällä näyttää olevan edustettuna myös sellaisia naisia, joille näyttää riittävän samanlaiset ärsykkeet kuin miehillekin. Se kai on sitä sukupuolten samankaltaistumista, johon nykyisin törmää jo valitettavan usein.

Meillä päin korjaavat teitä..kaikki miehet ovat yli neljänkympin, kaljamahaisia ja viiksekkäitä tampioita (tunnen kaksi heistä). Kaupungeissa ja isoilla teillä onkin se ""ulosanti"" sitten ihan toista ;) lämmöllä muistelen viimekin kessä kun jouduin pysähtymään tietyön takia. Flirttasin ajan kuluksi nuoren, treenatun kundin kanssa, joka pian tulikin juttusille. Harmi, että mulla oli kiire :)
Olen töissä hotellin yökerhossa, siellä näitä kaksikymppisiä namuja näkee joka ikinen viikonloppu, ilman paitaa, treenattu ja tanssimisesta hikinen kroppa..huhhuijaa.

Tuosta katselemisen hienovaraisuudesta: kun mies katselee minua, niin vastaan sellaisella hymyllä että vaimokin sen huomaa, oli mies kuinka varovainen katselussaan hyvänsä ;)

On totta että maailmassa on paljon miehiä varmasti myös sellaisia jotka herättäivät seksuaalista vetovoimaa jos heitä katselisin!
Yhtä totta on se että minä olen niin pönttö että tahdon vain katsella ja himoita yhtä niistä miljoonista! Vaikka olenkin nuori tämä tahtoni ei perustu alku rakastumisen tunteisiin vaan siihen että Jeesus sanoo raamatussa: ""joka katsookin himoiten on jo tehnyt temput"" Minä tahdon noudattaa Jeesuksen neuvoja kaikilla elämän alueilla. Kuulostaa uskomattomalta varmaan mutta tämä on totta. :) hih

Jeesusta parempaa miestä et täältä löydäkkään... mieti nyt itsekin kyllä Jeesus olisi ollut tosi hyvä mies...ei sydän suruja varmasti luotettava ei tiirailija ja temppujen tekijä.

muotovalio sinulla oli mielestäni hyvä kuvaus siitä mitä nainen ajattelee miehessä olevan seksuaalista...ei pelkkä vartalo riitä vaan katseessa ja olemuksessa pitää olla viisautta että vetoaisi ym.

Terve avoliitto-tai avioliitto kestää ""kuikuilemisen""vastakkaiseen sukupuoleen.
Mies voi rauhassa katsella hyvännäköisten naisten peffoja,""munkkeja""tms.Minua ei häiritse yhtään.Teen samaa itse.
Hyvännäköinen mies tai nainen,ILO katsella.
Perustana on kuitenkin,kahden ihmisen rakkaus ja luottamus toisiin.

Yhteistyössä