Alkuperäinen kirjoittaja hohoig:.. ku meet sitä raskaanaolevaa pökkimään ni pökkäset viel vauvaa silmään. mieti sitte ku vauva on sokeena vaan sen takia että sulla rupes niin kovasti seisoo ku näit läskimahasen naisen. siinä on tulevaisuus vauvalta pilalla.
ei leboudessa ole mitään hävettävääAlkuperäinen kirjoittaja yeah:Ja ei montaa asiaa mikä tappais halut kuin mulkku mies.
Vaimo ei ole kovinkaan seksuaalinen mutta kyllä hän antoi pillua ihan viimeiseen saakka olessaan raskaana mutta mulla ei olekkaan kovin isoAlkuperäinen kirjoittaja hohoig:.. ku meet sitä raskaanaolevaa pökkimään ni pökkäset viel vauvaa silmään. mieti sitte ku vauva on sokeena vaan sen takia että sulla rupes niin kovasti seisoo ku näit läskimahasen naisen. siinä on tulevaisuus vauvalta pilalla.
taas hupsuttelloo.Alkuperäinen kirjoittaja Liisa-Maija:On kiihottavaa, kun mulla on masu pystyssä ja olen jossain vaatekaupassa, jossa on paljon miesasiakkaita ja näen jonkun kiinnostuvan minusta ja seuraavan mua sovituskoppiin. Pari kertaa on käynyt niin, että olen saanut yksinäisen hyvännäköisen miehen mukaan sovituskoppiin makutuomariksi ja olen saanut tuntea oloni uskomattoman naiselliseksi ja spermat reisiä pitkin valuvana olen sieltä kaupasta pois lähtenyt.
älytön kommentti.minun mielestäni raskaana olevasta naisesta kiihottuva mies on PEDOFIILI, vaikka ei itse sitä tiedostaisi, niin jossain alitajunnassa se pikku pedari kolkuttaa. Jos haluat työntää peniksen koloon missä melkeinpä asuu pieni lapsi, joka siellä katselee, kuuntelee, heiluttelee, potkii ja elää, on päässäsi vikaa. Joo peniksen ja vauvan välissä on kohdunsuu joka on hyvin ohut, ei muuta. Eli penistä vaan pikku vauvaan pedarit.
Suosittelen terapiaa.
Ei siinä ole yhtään mitään väärää, jos ihmisen evoluutio on kiistämätön tosiasia. Kun siinä tapauksessa ihmisetkin ovat vain eläimiä. Tosin juuri tällaisen opettaminen on tehnyt ihmisistä kuin eläimiä. Joukossa tyhmyys tiivistyy, tunnettu tosiasia.Mielestäni on väärin käyttää sanontaa tiine. Eläimet on tiineenä ja naiset RASKAANA.
... eli tulevan lapsen oma isäkin on pedo, jos viimeisillään raskaana olevaa omaa naistaan panee?minun mielestäni raskaana olevasta naisesta kiihottuva mies on PEDOFIILI, vaikka ei itse sitä tiedostaisi, niin jossain alitajunnassa se pikku pedari kolkuttaa. Jos haluat työntää peniksen koloon missä melkeinpä asuu pieni lapsi, joka siellä katselee, kuuntelee, heiluttelee, potkii ja elää, on päässäsi vikaa. Joo peniksen ja vauvan välissä on kohdunsuu joka on hyvin ohut, ei muuta. Eli penistä vaan pikku vauvaan pedarit.
Niin oli älytön kommentti todellakin.älytön kommentti.
raskaana olevissa naisissa on kiihottavaa naisellinen mehevä uhkeus, turvonneet tissit, isot nännit .... jne. kiihottumisella ei ole mitään tekemistä lapsen kanssa tai päinvastoin.
Mitä sitten?... eli tulevan lapsen oma isäkin on pedo, jos viimeisillään raskaana olevaa omaa naistaan panee?
Sä oot kauheen seksuaalikielteinen!
Et oo itse pääsy osalliseksi, niin kateus alkaa tuottaa kovaa tekstiä?
No, juuri sitä.Mitä sitten?