Tiineet naiset kiihottaa

• Viestiketjun aloittaja ristiriitaista
  • Ensimmäinen viesti
Muistoja
Jep, muistan aikaa parinkymmenen vuoden takaa, jolloin olin 7. kuulla raskaana...
Ihmettelin tosissani, kuinka moni mies yritti tehdä tuttavuutta kanssani.
Kehuivat minua kauniiksi :)

KLJ
Alkuperäinen kirjoittaja hohoig:
.. ku meet sitä raskaanaolevaa pökkimään ni pökkäset viel vauvaa silmään. mieti sitte ku vauva on sokeena vaan sen takia että sulla rupes niin kovasti seisoo ku näit läskimahasen naisen. siinä on tulevaisuus vauvalta pilalla.

Ensinnäkin, yhdyntä raskauden aikana ei vahingoita sikiötä, tuollaiset pelot ovat aivan turhia! Toiseksi, se maha ei ole läskiä, tuo oli melko ilkeästi sanottu. Siellä jossain vain kasvaa ihana pienokainen.

sohfvffis
Olen kokenut seksiä neljästi raskaana olevan naisen kanssa.Molemmilla kerroilla oma vaimo.Minusta siinä ollut mitään senenempää kiihottavaa.Loppuvaiheessa tyrkin varovaisemmin vaimon ohjeitten mukaan ettei hänelle tullut epämiellyttäviä tökkyjä.Se oli normaalia seksiä siihen asti kuin vain voi.Synnytyksen jälkeen kun vaimo oli valmis,sitten aloimme seksin,ei yhtään aikaisemmin.

Wallut
Alkuperäinen kirjoittaja hohoig:
.. ku meet sitä raskaanaolevaa pökkimään ni pökkäset viel vauvaa silmään. mieti sitte ku vauva on sokeena vaan sen takia että sulla rupes niin kovasti seisoo ku näit läskimahasen naisen. siinä on tulevaisuus vauvalta pilalla.
Vaimo ei ole kovinkaan seksuaalinen mutta kyllä hän antoi pillua ihan viimeiseen saakka olessaan raskaana mutta mulla ei olekkaan kovin iso

nakkelin
Riippuu ihan naisen hormonitoiminnasta, millaiset halut on. Ekassa raskaudessa halusin seksiä enemmän kuin koskaan. Mikään ei ollut tarpeeksi. Seksiä harrastettiin ihan loppuun asti, vaikka raskaus meni yliaikaiseksi. Toisessa raskaudessa taas ei huvittanut ollenkaan. Muutenkin toinen raskaus oli ihan erilainen pahoinvointien yms. osalta.

Jos haluja löytyy, niin ison vatsan kanssa täytyyy vain valita asennot oikein. Esim. takaapäin ja kyljellään voi harrastaa seksiä ihan hyvin. Oleellista on vain se, ettei mies saa painaa koko painollaan naisen isoa vatsaa.

Liisa-Maija
On kiihottavaa, kun mulla on masu pystyssä ja olen jossain vaatekaupassa, jossa on paljon miesasiakkaita ja näen jonkun kiinnostuvan minusta ja seuraavan mua sovituskoppiin. Pari kertaa on käynyt niin, että olen saanut yksinäisen hyvännäköisen miehen mukaan sovituskoppiin makutuomariksi ja olen saanut tuntea oloni uskomattoman naiselliseksi ja spermat reisiä pitkin valuvana olen sieltä kaupasta pois lähtenyt.

B Wisser
Alkuperäinen kirjoittaja Liisa-Maija:
On kiihottavaa, kun mulla on masu pystyssä ja olen jossain vaatekaupassa, jossa on paljon miesasiakkaita ja näen jonkun kiinnostuvan minusta ja seuraavan mua sovituskoppiin. Pari kertaa on käynyt niin, että olen saanut yksinäisen hyvännäköisen miehen mukaan sovituskoppiin makutuomariksi ja olen saanut tuntea oloni uskomattoman naiselliseksi ja spermat reisiä pitkin valuvana olen sieltä kaupasta pois lähtenyt.
taas hupsuttelloo.
"Liisa-Maija"...joopa joo. Voi vittu, en muuta sano.

fiksu ihminen
minun mielestäni raskaana olevasta naisesta kiihottuva mies on PEDOFIILI, vaikka ei itse sitä tiedostaisi, niin jossain alitajunnassa se pikku pedari kolkuttaa. Jos haluat työntää peniksen koloon missä melkeinpä asuu pieni lapsi, joka siellä katselee, kuuntelee, heiluttelee, potkii ja elää, on päässäsi vikaa. Joo peniksen ja vauvan välissä on kohdunsuu joka on hyvin ohut, ei muuta. Eli penistä vaan pikku vauvaan pedarit.

Suosittelen terapiaa.

trew
minun mielestäni raskaana olevasta naisesta kiihottuva mies on PEDOFIILI, vaikka ei itse sitä tiedostaisi, niin jossain alitajunnassa se pikku pedari kolkuttaa. Jos haluat työntää peniksen koloon missä melkeinpä asuu pieni lapsi, joka siellä katselee, kuuntelee, heiluttelee, potkii ja elää, on päässäsi vikaa. Joo peniksen ja vauvan välissä on kohdunsuu joka on hyvin ohut, ei muuta. Eli penistä vaan pikku vauvaan pedarit.

Suosittelen terapiaa.
älytön kommentti.
raskaana olevissa naisissa on kiihottavaa naisellinen mehevä uhkeus, turvonneet tissit, isot nännit .... jne. kiihottumisella ei ole mitään tekemistä lapsen kanssa tai päinvastoin.

Viimeksi muokattu:
vierailija
Mielestäni on väärin käyttää sanontaa tiine. Eläimet on tiineenä ja naiset RASKAANA.
Ei siinä ole yhtään mitään väärää, jos ihmisen evoluutio on kiistämätön tosiasia. Kun siinä tapauksessa ihmisetkin ovat vain eläimiä. Tosin juuri tällaisen opettaminen on tehnyt ihmisistä kuin eläimiä. Joukossa tyhmyys tiivistyy, tunnettu tosiasia.

vierailija
... eli tulevan lapsen oma isäkin on pedo, jos viimeisillään raskaana olevaa omaa naistaan panee?

Sä oot kauheen seksuaalikielteinen!

Et oo itse pääsy osalliseksi, niin kateus alkaa tuottaa kovaa tekstiä?

vierailija
älytön kommentti.
raskaana olevissa naisissa on kiihottavaa naisellinen mehevä uhkeus, turvonneet tissit, isot nännit .... jne. kiihottumisella ei ole mitään tekemistä lapsen kanssa tai päinvastoin.
Niin oli älytön kommentti todellakin.

Varsinkin se terapian ehdottelu. Ikään ku ne kallonkutistajat muka oikeesti osais auttaa! Ei, ne vie vaan sun rahasi ja sit lopulta vain häipyvät elämästäsi. Piste. Oikeasti "fiksu ihminen" ei kenellekään sellaista suosittele.

Yhteistyössä