meillä Leevi ja EetuAlkuperäinen kirjoittaja Hei:Meillä Leevi. Löytyy useampia kaimoja.
Meillä Alva ja JoseAlkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:esikoisella on montakin, muista en tiiä. nimet on Emma, Alva, Mai ja Juliet. sanokaa hep jos osui. :wave:
Täältä löytyy nelikuinen Miro :wave:Alkuperäinen kirjoittaja umayya:ihme kyllä tässä ketjussa ei tullut meidän poikien nimiä vastaan; Miro ja Roni.
kuopuksen nimee en viel kerro
löysin itselleni yhden kaiman, mun lapsuudessani harvinainen nimi mut nykyään tuntuu olevan muodissa
Mun kummityttö on Miina Anniina. Meillä Santeri, Severi ja SakariAlkuperäinen kirjoittaja nuusa:Ei ole ainakaan vastaan tullut toista Miina nimistä. Tytön toinen nimi Anniina.
Ahaa, jollain muullakin siis hyvä maku nimien suhteen =) Ihanat nimet myös teillä!Alkuperäinen kirjoittaja Hanna:Mun kummityttö on Miina Anniina. Meillä Santeri, Severi ja SakariAlkuperäinen kirjoittaja nuusa:Ei ole ainakaan vastaan tullut toista Miina nimistä. Tytön toinen nimi Anniina.
Meiltä löytyy Miro ja RoniAlkuperäinen kirjoittaja Ruttunaama:Täältä löytyy nelikuinen Miro :wave:Alkuperäinen kirjoittaja umayya:ihme kyllä tässä ketjussa ei tullut meidän poikien nimiä vastaan; Miro ja Roni.
kuopuksen nimee en viel kerro
löysin itselleni yhden kaiman, mun lapsuudessani harvinainen nimi mut nykyään tuntuu olevan muodissa
Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:Jollakin oli Louna niminen tyttö
Myös Mimosa ja Jasmin löytyy meiltä =)