tiijätkö onko palstalla semmosia jotka ei tykkää susta yhtään? nikkejä ja syitäki voi kertoa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:
millälailla erikoinen?
No jaa. Sanon suoraan oman mielipiteeni. Olen sellainen niskakarvat pystyyn nostava äiti :D En kertakaikkiaan koskaan mielistele ketään. Mutta pahasti ei tartte ikinä sanoa, jos ei ole mittään hyvää sanottavaa niin sillon voi olla hiljaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Pullapää :D Joka vois ottaa ihan irl puhelimen käteen, ja kertoa, jos joku vituttaa, ei tarvi tulla tänne harmaana vittuileen :D Tai saa toki, onpahan jotain huvia mullakin.
No älä unta nää :LOL: .

Mukavampi vissiin luumuilla harmaana ja koittaa epätoivoisesti vittuilla puolikkaasta sanastakin :flower: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Mulla on ainaki joku harmaa perskärpänen, mene sitte ja tiedä kuka... :whistle:
juu no se on tuttua mut nyt kun on pakkasta niin on nuo kärpäsetkin hiukan hiljentyneet :LOL:
Mä ainakin saan loihdittua omani esiin ottamalla osaa tiettyjen aihepiirien keskusteluihin.... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Mulla on ainaki joku harmaa perskärpänen, mene sitte ja tiedä kuka... :whistle:
juu no se on tuttua mut nyt kun on pakkasta niin on nuo kärpäsetkin hiukan hiljentyneet :LOL:
Mä ainakin saan loihdittua omani esiin ottamalla osaa tiettyjen aihepiirien keskusteluihin.... :whistle:
jep jotkin asiat vaan saa fanit herämään :D
 

Yhteistyössä