Tiiättekö niitä kalssarinmyyjiä? Niitä jotka soittaa puhelimella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keijupölly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keijupölly

Vieras
Mun mies oli sanonut viimeksi, ettei se käytä alushousuja. Myyjä oli että häh et vai, etkö koskaan. Mies oli vaan, et en tartte enkä oo koskaan käyttänyt. Myyjä yritti kyl et ne on tosi pehmeet ja kaikkee, niin mies vaan, et ei pystyis käyttää ku ei oo tottunut, eikä tartte eikä haluu. :D

• Tykkää
Reactions: sinisulka
Mä ehdotin, et jos ens kerralla soittaa lehtimyyjä, niin kannatta kysyä, että onko lehdessä paljon kuvia, et voi kattella, ku ei oo oppinut lukemaan koskaan.

Joo, ukolla on muutamat alushousut, jotka on puhelinmyynnin välityksellä tullu. Ja on tykänny niistä. Aiko jäädä tällä kertaa hetkeksi asiakkaaksi, saa lisää housuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25221163:
Mun mies oli sanonut viimeksi, ettei se käytä alushousuja. Myyjä oli että häh et vai, etkö koskaan. Mies oli vaan, et en tartte enkä oo koskaan käyttänyt. Myyjä yritti kyl et ne on tosi pehmeet ja kaikkee, niin mies vaan, et ei pystyis käyttää ku ei oo tottunut, eikä tartte eikä haluu. :D

Söpö mies sulla

Joku vuosi sitten vanhempi rouvashenkilö koetti kaupitella ilmaisia näytteistä ja suorastaan veti herneen nenään, kun en halunnut. "Siis et halua ilmaisia alusvaatteita?!" :D

Ihan sama minkälaisilla provikoilla ne niitä myy, jos minua ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Eikä tuolla asenteella kiinnosta jatkossakaan. Itse ovat työnsä valinneet - tunnen kuitenkin sen verran sympatiaa puhelinmyyjiä kohtaan, että pyrin itse käyttäytymään kohteliaasti ja asiallisesti.

Yhteistyössä