Tiiättekö, mä oon todellakin nyt sanaton!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei tuu kesää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei tuu kesää

Vieras
Laitoin profiilin maksulliselle deittipalstalle kuvitellen, että siellä on tasokasta ja vakavasti otettavaa seuraa.

Te ette usko miten väärä luulo se oli! Ja mä en käsitä, minne ihmeeseen mä olen itseni loggannut, jonnekin aikamiespoikien ystävähakuun??

Kun ne ei osaa edes kirjoittaa, uskotteko? Teksti on tällaista:
"auto löytyy city maasturi diesel mitsu pajero "

"Etsinkin sopiva tyyppi :-D"

"moi olen rehellinen, avoin, ymmärtäväinen, huumorin tajunen, viksu ja romantikko harrastan on m-pyöriä sekä käyn myös kalassa ja haulikko ammunta"

"...siis,eihän noin kauniita naisia,voi(!?!)olla vapaana!!!!"

Ja profiilit on tätä tasoa:
"Etsin:
kaikki käy paitsi pienet kengät."

Tai tyyppi joka ilmoittaa etsivänsä naista, joka haluaa iltaisin nukahtaa itkien hänen kainaloonsa..

Siis .. oon sanaton.

Uskomatonta. Uskomatonta..

Alkuperäinen kirjoittaja Ei tuu kesää:
Laitoin profiilin maksulliselle deittipalstalle kuvitellen, että siellä on tasokasta ja vakavasti otettavaa seuraa.

Te ette usko miten väärä luulo se oli! Ja mä en käsitä, minne ihmeeseen mä olen itseni loggannut, jonnekin aikamiespoikien ystävähakuun??

Kun ne ei osaa edes kirjoittaa, uskotteko? Teksti on tällaista:
"auto löytyy city maasturi diesel mitsu pajero "

"Etsinkin sopiva tyyppi :-D"

"moi olen rehellinen, avoin, ymmärtäväinen, huumorin tajunen, viksu ja romantikko harrastan on m-pyöriä sekä käyn myös kalassa ja haulikko ammunta"

"...siis,eihän noin kauniita naisia,voi(!?!)olla vapaana!!!!"

Ja profiilit on tätä tasoa:
"Etsin:
kaikki käy paitsi pienet kengät."

Tai tyyppi joka ilmoittaa etsivänsä naista, joka haluaa iltaisin nukahtaa itkien hänen kainaloonsa..
Siis .. oon sanaton.

Uskomatonta. Uskomatonta..

Tää on mun suosikki :'( :laugh: :laugh:

Musta se itkijän etsijä oli jotenkin pelottava.. harmi etten enää löytänyt sitä profiilia, oisin voinut copypastettaa koko tekstin tänne. Huoh.

(Ja näkisitte ne kuvat.. saanko, oi saanko linkittää edes yhden kuvan?)

Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Ne taitaa olla ihan yhtä epätoivoisia kuin sinä. Kuka nyt oikeasti maksaisi seuranhausta? :o

No kuule, täysin ilmaista deittipalstaa ei taida enää netissä ollakaan. Seuranhausta maksavat sellaiset, jotka ovat tosissaan liikkeellä etsimässä kumppania, sillä monillakaan palstoilla et enää ilmaiseksi saa viestejä lähetettyä tai lisättyä kuvaa profiiliin tms.

Odotas kun saat niiden kuvia. Minäkin nauroin kyyneleet silmissä. Miksihän miehet luulee, että bokserit jalassa poseeraaminen sotkuisella sängyllä on jotenkin seksikästä. Yök...

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Ne taitaa olla ihan yhtä epätoivoisia kuin sinä. Kuka nyt oikeasti maksaisi seuranhausta? :o

No kuule, täysin ilmaista deittipalstaa ei taida enää netissä ollakaan. Seuranhausta maksavat sellaiset, jotka ovat tosissaan liikkeellä etsimässä kumppania, sillä monillakaan palstoilla et enää ilmaiseksi saa viestejä lähetettyä tai lisättyä kuvaa profiiliin tms.

Eiks suomi 24.fi oo ilmanen? Sieltä mä ton mun ihanan miehen löysin jonka kanssa nyt on lapsia. <3

Ne, jotka on tosissaan liikkeellä etsimässä kumppania, etsivät sitä sieltä missä on oikeita ihmisiä. Nettiseikkailut on sitten jotain ihan muuta.

Eiks sinkut.netiin ja deitti.netiin voi jättää ilmaiseksi ilmoituksen?

Nuo kirjoitusvirheet viittaavat johonkin tänne muualta muuttaneelta :D
Vakavasti puhuen, tiedän kaksi ihmistä jotka ovat löytäneet elämänsä kumppanin maksulliselta seuranhakupalstala, ehkäpä tämä kevät on saanut kaikki mahdolliset liikkeelle :)

Kannattaa olla kärsivällinen, käytiin kerran katsomassa kamulle ehdokkaita. Siellä oli yksi joka sitten häipyikin samantien, oli aivan helmi niiden muiden joukossa!
Toivottavasti ilmestyy sullekin joku normaali ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hihi:

Eiks suomi 24.fi oo ilmanen? Sieltä mä ton mun ihanan miehen löysin jonka kanssa nyt on lapsia. <3

Kuin myös :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kirotushäröt:
Nuo kirjoitusvirheet viittaavat johonkin tänne muualta muuttaneelta :D
Vakavasti puhuen, tiedän kaksi ihmistä jotka ovat löytäneet elämänsä kumppanin maksulliselta seuranhakupalstala, ehkäpä tämä kevät on saanut kaikki mahdolliset liikkeelle :)

anteeks vaan, mutta tälläkin palstalla kirjoitetaan niin huonoa suomea ja tuskinpa ovat maahanmuuttajia läheskään kaikki..

Sen verran kommentoin, että hyvin monet 30-40 vuotiaat miehet kirjoittavat todella huonosti. Ei tarvitse välttämättä olla mikään tumpelo tai tollo, vaan se on aivan sitä 80-luvun peruskoulun satoa. Isot luokat ja sitä myöten heikommat jäivät jalkoihin.
Oma mieheni on samanlainen. Silti elämässään hyvin menestynyt, aina töissä kulkenut, mahtava ihminen ja erittäin hyvä isä lapsille ja mies minulle. Olen hänen kirjurinsa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Ei tuu kesää:
Ymmärrän että jos on ulkomaalainen, niin ei osaa kunnolla ehkä kirjoittaa. Mutta kun nämä tyypit on ihan suomalaisia tollukoita. Ja sen kyllä huomaa.

Mun miehellä on lukihäiriö. On kuitenkin maailman ihanin mies.
Harvemmin hänen tarvitsee kirjoitella mitään virallista, ja silloin harvoin minä oikoluen tekstit. :)

Alkuperäinen kirjoittaja elisa:
Sen verran kommentoin, että hyvin monet 30-40 vuotiaat miehet kirjoittavat todella huonosti. Ei tarvitse välttämättä olla mikään tumpelo tai tollo, vaan se on aivan sitä 80-luvun peruskoulun satoa. Isot luokat ja sitä myöten heikommat jäivät jalkoihin.
Oma mieheni on samanlainen. Silti elämässään hyvin menestynyt, aina töissä kulkenut, mahtava ihminen ja erittäin hyvä isä lapsille ja mies minulle. Olen hänen kirjurinsa ;)

Minusta näissä ap:n tapauksissa suurin ongelma ei ollut huono ulosanti, vaan juttujen sisältö. Vaikka nuo jutut kirjoittaisi miten hyvällä suomella, aika tontuilta miehet silti vaikuttaisivat...

Heh :D On siellä ihan hyviäkin tyyppejä, sekä maksullisissa että maksuttomissa, mut paremmin sitä näkee, millanen ihminen on, kun törmäilee ihan livenä :) Moni netissä mukavan tuntuinen on tökkiny aika pahasti ku ollaan törmäilty. Monista on kyllä tullu ihan kavereita, mut ei sen kummempaa :)

Yhteistyössä