Tiiättekö kun on joku todella mukava ihminen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Joka ei ole koskaan tehnyt eikä sanonut siulle mitään pahaa ja silti siinä ihmisessä joku ärsyttää :ashamed: Haluaisit kovasti pitää siitä ihmisestä mutta joku siinä vaan tökkää. Se on raivostuttavaa :snotty:

Ei miulla muuta :/

jos kyseinen tyyppi on yli-imelän makea ja erittäin takertuva, tuppaava, kulee perässäsi kuin koiranpentu koko ajan........ tosi mukava, kohtelias, sanoo, että sanokaa vaan kuin hän alkaa häiritsemään, kyllä hän lähtee pois kylästä jne. itse et tietenkään kehtaa niin kohteliaalle sanoa mitään epämiellyttävää, mut kuitenkin toivot että lähtisi jo...ja heräät seuraavana aamuna muistaen et tulit tarjonneeksi tälle ressukalle yösijan ja ruoat....huoh.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Ehkäpä siinä ihmisessä häiritsee juuri se mukavuus. Yleensä ihmiset jotka ovat tosi mukavia, ovat juuri niitä jotka seläntakana puhuvat eniten kakkaa. ja haukkuvat toisia minkä kerkeävät.

No ei se nyt noinkaan mee, mut toisaalta ehkä ne ihmiset lopulta alkaa puhua sitä kakkaa, jos toiset olettaa koko ajan, että ton täytyy olla tosi paskiainen kun se on noin mukava,

Tai sitten ne kuuluisat kemiat ei vaan käy yhteen vaikka toisessa ei ole mitään vikaa. Mullakin nyt vastaava tilanne mutta ei voi mitään, ei voi väkisin yrittää olla toisen kaveri.

Ehkäpä siinä ihmisessä häiritsee juuri se mukavuus. Yleensä ihmiset jotka ovat tosi mukavia, ovat juuri niitä jotka seläntakana puhuvat eniten kakkaa. ja haukkuvat toisia minkä kerkeävät.

Olepa aika katkera tyyppi :o

Juu, tai sitten häiritsee oma kateus siitä, ettei itse pysty olemaan niin mukava ja sitten aletaan keksimään kaikkea tollaista että "ei se oikeasti ole noin mukava, kuitenkin heti kun silmä/korva välttää niin se puhuu paskaa".

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Olepa aika katkera tyyppi :o

Vai olen katkera JOS olen useampaan nuoleskelijaan elämäni aikana törmännyt.
Itse en henkilökohtaisesti tule toimeen näiden "miellyttäjien" kanssa.
Yksikään TERVEJÄRKINEN ihminen ei ole kaikille kiltti. Ja tokihan niiden kilttien on pakko jossain kertoa ne todelliset tuntemuksensa.
Sillä kukaan ihminen ei ole 100% KILTTI, ellei ole käynyt läpi lobotomiaa.

joo mulla on mukava kaveri, josta kaikki luulee, että on niin iloinen ja hyvä tyyppi, mutta sitten lapsilleen hän on niin ilkeä, että mulla alkaa olla seurassansa vaikea olla, ja kun hän ei kritiikkiä kestä

Alkuperäinen kirjoittaja niijust:

Juu, tai sitten häiritsee oma kateus siitä, ettei itse pysty olemaan niin mukava ja sitten aletaan keksimään kaikkea tollaista että "ei se oikeasti ole noin mukava, kuitenkin heti kun silmä/korva välttää niin se puhuu paskaa".

Niin. Yleistystä vielä enemmän todellisuuteen vieden: Työelämssä pahimmat pukarit käyttävät juuri tuota taktiikkaa, kun yrittävät mustamaalta niitä, jotka eivät heidän juoruiluunsa yhdy.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja niijust:

Niin. Yleistystä vielä enemmän todellisuuteen vieden: Työelämssä pahimmat pukarit käyttävät juuri tuota taktiikkaa, kun yrittävät mustamaalta niitä, jotka eivät heidän juoruiluunsa yhdy.

Parempi yleistys; palstan kilteimmät nikit haukkuu täällä suut vaahdossa muita harmaina.
Mutta toki jokainen saa yleistää ja uskoa siihen mitä itse näkee ja kuulee =)
Yhtään kilttiä ihmistä en ole tavannut, mutta niitä kyllä joka muiden silmissä esittävät kilttejä vaikka totuus on toisenlainen.
Naisethan on toisilleen susia.

Yksikään TERVEJÄRKINEN ihminen ei ole kaikille kiltti. Ja tokihan niiden kilttien on pakko jossain kertoa ne todelliset tuntemuksensa.

Mut on eroa mielistelijällä ja mukavalla ihmisellä. Kukaan joo ei ole 100% kiltti, mutta ei se tarkoita sitä että tarvis olla jotenkin niin helvetin kyyninen ja vittumainen. Normaalit ihmiset osaa olla myös kohteliaita silloin, vaikka jostain ei pidä, ei sitä silti tarvi alkaa nuoleskella. Onko sulla paljon kavereita? Ajatteletko sä niistäkin, että noi varmaan puhuu paskaa sun selän takana?

Parempi yleistys; palstan kilteimmät nikit haukkuu täällä suut vaahdossa muita harmaina.
Yhtään kilttiä ihmistä en ole tavannut, mutta niitä kyllä joka muiden silmissä esittävät kilttejä vaikka totuus on toisenlainen.

Kerro ihmeessä, että millainen ihminen sun mielestä on sitten kiltti?

Mä en täällä hauku ihmisiä, en mustana enkä harmaana. Mua alkaa vaan kyllästyttää olla täälläkään enää ystävällinen, kun sen sijaan että joku ajattelis, että onpa kiva niin ajatellaan että toi on varmaan oikeasti vittumaisista vittumaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Minna:

Kerro ihmeessä, että millainen ihminen sun mielestä on sitten kiltti?

Mä en täällä hauku ihmisiä, en mustana enkä harmaana. Mua alkaa vaan kyllästyttää olla täälläkään enää ystävällinen, kun sen sijaan että joku ajattelis, että onpa kiva niin ajatellaan että toi on varmaan oikeasti vittumaisista vittumaisin.

Kilttiä ihmistä ei ole olemassa.
Mutta on juuri niitä ihmisiä jotka eivät uskalla sanoa mielipiteitään vaan peesailevat kaikkia ja kaikessa. Kukaan ei VOI olla kaikkien kanssa samaa mieltä. Ihmiset tuntevat negatiivisiakin tuntemuksia, ja jos ne peittää mielistelyn taakse, niin päähän siinä lopulta pettää.
Ja tuskinpa kukaan jaksaa ajatella kenestäkään tuntemattomasta että tuo nyt tossa peesailee mutta on varmasti oikeasti vittumainen ihminen. Mutta JOS joku kaikille niin mukava ihminen saa jostain syystä toisen tuntemaan itsensä varautuneeksi, niin yksi syy toki voi olla se että tämä mukava henkilö vain teeskentelee kaikille niin mukavaa.
Toki varmaan aikuisena ihmisenä ymmärrät että ihmiset eivät ole samasta puusta veistettyjä ja yleistykset ovat aina yleistyksiä joten niitä poikkeuksiakin löytyy, ja varmasti paljon. Joten kannattaako sitä toisten mielipiteistä ottaa itseensä? Kukaanhan eis juuri sinua kutsunut vittumaiseksi naiseksi. Mutta tosdellisuudessa mailmaan mahtuu liuta jeesmiestä ja naista. Ja he ovat todellakin KAIKKIEN kanssa samaa mieltä.
Suosittelen jokaiselle olemaan rohkeasti oma itsensä ja pitämään omat mielipiteensä.

Alkuperäinen kirjoittaja Motha:
Tai sitten ne kuuluisat kemiat ei vaan käy yhteen vaikka toisessa ei ole mitään vikaa. Mullakin nyt vastaava tilanne mutta ei voi mitään, ei voi väkisin yrittää olla toisen kaveri.

Luultavasti just noin. Ei se kivaa ole :/

En yleistäisi, enkä allekirjoittaisi tuota. Minun näkemykseni asiasta on, että suuri osa ihmisistä puhuu seläntakana sitä itseään, mutta niitä oikeasti mukavia ja fiksujakin tyyppejä on olemassa. Ja näihin mukaviin en lue seläntakana ilkeyttään jauhavia.

Alkuperäinen kirjoittaja :

Mut on eroa mielistelijällä ja mukavalla ihmisellä. Kukaan joo ei ole 100% kiltti, mutta ei se tarkoita sitä että tarvis olla jotenkin niin helvetin kyyninen ja vittumainen. Normaalit ihmiset osaa olla myös kohteliaita silloin, vaikka jostain ei pidä, ei sitä silti tarvi alkaa nuoleskella. Onko sulla paljon kavereita? Ajatteletko sä niistäkin, että noi varmaan puhuu paskaa sun selän takana?

Miksi ajattelisin kavereistani että ne kuitenkin puhuu seläntakana paskaa? Mun tuntemat ihmiset kun kykenevät sanoa mielipiteensä ääneen, eikä peesaile että ovat samaa mieltä kaikessa.
Itse sekotat nyt kyynisyyden ja vittumaisuuden siihen että ihmisellä on kyky sanoa ääneen mitä tarkoittaa. Kaikki eivät siihen oikeasti kykene. Eikä se että on asioista erimieltä tarkoita sitä että olisi epäkohtelias. Myös kiltteys voidaan tulkita epäkohteliaisuudeksi joissakin tapauksissa.

Yhteistyössä