No mä ekana hankin 5kg puntit, jumppamaton ja crosstreinerin (toi on niin mahtava vehje!) Ja teen päivittäin lihaskuntotreenin sekä 30min treenin crossarilla. Mitään dieettiä mulla ei ole, olen suunnitellut sellaisen ruokavalion mitä voin oikeasti noudattaa vaikka loppuelämäni. Valkoiset viljat, sokerit, kovat rasvat ym vastaavat on jätetty pois. Nämä eivät pääsääntöisesti laihdutuksen takia, vaan siksi että huomasin että voin mielettömnän hyvin ilman. Vatsa toimii hyvin ja olo on fyysisesti parempi, energiataso on parempi kuin ennen. Silloin tällöin myös pidän yhden päivän millöin saan syödä mitä vaan, mutta sitten palataan ruotuun. En syö enää ollenkaan punaista lihaa, kasviksia ja hedelmiä taasen todella paljon. Mulla oli aluksi aika työ että pääsin eroon roskaruoka- ja sokeririippuvuudesta sekä iltasyöpöttelystä, mutta kaikki on mahdollista kun vaan ei yritä rykäistä kerralla noita pois

Esim. suklaakoukusta pääsin eroon pikkuhiljaa, aluksi pienensin annosta ja 4kk sitten lopetin kokonaan

<----Toi oli mulle oikeesti kuin huume.
Tärkeintä oli se, että löysin liikunnan ilon ja tajusin, että mun on syötävä terveellisesti voidakseni hyvin. Ei siksi että laihtuisin. Vaikka ei siitäkään mitään haittaa mulle ollut

Voi jee miten iloinen mä olenkaan!! Tsemppiä kaikille laihduttajille, jos tämmönne tapasyöppökin onnistui niin onnistutte te kaikki muutkin! =)=) :flower: