tiiättekö mitä ukko lupas.

njäh, sanoin sille että se kiroilee liikaa, nyt se lupas että jokasesta kirosanasta jonka suustaan päästää, se ottaa yhen vaatteen poijes, mulla on kohta silmäniloa täällä.... :D toivottavasti sisko ei enää nouse ylös, meni jo nukkumaan. saa trauman muutes meijän hommista... Niin juu ja sit ku miehellä loppuu vaatteet, aiko alkaa minua riisumaan, mikä sinänsä on törkeää koska palelee muutenki, mut siitä vois päästä sitte kumminki hyvään lopputulokseen... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
njäh, sanoin sille että se kiroilee liikaa, nyt se lupas että jokasesta kirosanasta jonka suustaan päästää, se ottaa yhen vaatteen poijes, mulla on kohta silmäniloa täällä.... :D toivottavasti sisko ei enää nouse ylös, meni jo nukkumaan. saa trauman muutes meijän hommista... Niin juu ja sit ku miehellä loppuu vaatteet, aiko alkaa minua riisumaan, mikä sinänsä on törkeää koska palelee muutenki, mut siitä vois päästä sitte kumminki hyvään lopputulokseen... :whistle:
No hauskaa iltaa teille, ja toivotaan että mies päästelee paljon kirosanoja!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
:) EI siskos sit ole palannut kotiin? Miten se raskaus hällä nyt?
on se nyt enemmän kotona ollu mut tuli tänään tänne pariksi päivää... hyvin on sujunu. =)
No hyvä sitten:) Onko äitis kovasti jo oottamassa vauvaa vai miten on ottanut?
Yllättävän hyvin se sen otti, kaikkea muuta ko mitä odotettiin... ja ollu muutenki kannustava tuolle siskolle, luvannu auttaa vuokranmaksuissa jne, ku sisko muuttaa kesällä miehen vanhaan kämppään asumaan tuonne alakertaan. suunnittelee pinnasänkyjen ym ettimistä vintistä, minun tyttären vanhoja kamppeita, pääsevätpä käyttöön vaikka luulin etten enää niitä käytössä näe ikinä. :ashamed:
 

Yhteistyössä