Tiiätkö ketään jolla on lääkitys jännittämisen takia??

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Mietn vaan kun itse olen sellainen ihminen että jännitän jokaikistä asiaa ja elämä kärsii sen takia.Luin lehestä et jännittämiseen voidaan määrätä jtn mielialalääkkeitä joilla jännittäminen lieventyisi.Oikeesti elämä on nälillä niin syvältä ku saatan jännittää niin typeriä juttuja.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Oonutsalo:
Tiedän erään, ja hän sai lääkkeellä avun jännittämiseen. :) Kannattaa hakea apua ennen kuin kuin oireet pahenee.
Onko ne lääkkeet muuttanu sitä ihmistä muuten?Tai onko jännittäminen loppunut?Se vaan mietityttää et jos ne määrää siihen mielialalääkkeitä..
 
outolintu
Mun sisko söi jotain lääkettä jota oli tarkotettu ensisijaisesti sydämen tykytykseen. En muista nimeä, mut se auttoi. Ei muuta ku varaat ajan lääkäriin ja kyselet vaihtoehdoista.
Ps. Olen itekkin entinen jännittäjä, ja nykyisin töissä sellaisessa ammatissa jossa ollaan tekemisissä jatkuvasti ihmisten kanssa ja puuhataan kaikenlaista käsillä. En ois ikinä uskonu pystyväni moiseen, mutta kun vaan pakotin itseni uudelleen ja uudelleen näihin tilanteisiin, oireet ensin vähenivät ja sitten katosivat. Ilman lääkitystä! :) Mutta tietenkin lääkkeet ovat joillekkin hyvä vaihtoehto, kuten siskolleni. :)
 
vieras
Tiedän yhden ja sai kyllä avun lääkityksestä. Ei todellakaan muuttanut ihmistä miksikään. Ei siis kaveri porukassa jännittänyt ennenkään. Työssä vaan jatkuvasti joutui tilanteisiin joissa oli haittaa tuosta jännittämisestä.
 

Onko ne lääkkeet muuttanu sitä ihmistä muuten?Tai onko jännittäminen loppunut?Se vaan mietityttää et jos ne määrää siihen mielialalääkkeitä..[/quote]

Ei ne lääkkeet ole muuten häntä muuttaneet, kuin vaan helpottaneet elämää.
:) Minäkin sain joskus sydämen tykytykseen yhtä lääkettä, jonka nimeä en muista ja lääkkeet saatuani vasta hoksasin että se sydämen tykytys oli vaan joku jännitysoire, joka helpotti parissa viikossa niillä lääkkeillä. Niistä lääkkeistä tuli alussa vähän huippaava olo (parina eka päivänä), mutta sitten ne ei olon vaikuttanut mitenkään. Kun tykytys-oireet loppui, lopetin myös lääkkeet ja tykytys ei ole palannut. Mene vaan rohkeasti lääkäriin puhumaan oireistasi, niin saat apua. :hug:
 

Yhteistyössä