Tietty mies kohtaloni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päässä vikaa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

päässä vikaa?

Vieras
Siis ei ole tottakaan. Mä tapasin n. 6 v. sitten erään miehen (joka oli silloin naimisissa) ja totesin, että tuossa on tuleva mieheni. En oikeastaan edes ihastunut/rakastunut, huomasin vain, että tuo on mulle tehty tai jotenkin "mun kohtalo". Ajattelin kuitenkin olevani hiukka pimeä päästäni ja yritin unohtaa tuollaiset ajatukset. No, aika kului ja mies erosi vaimostaan. Jouduin taas tekemisiin miehen kanssa ja tuntui, että saattoi jopa olla kiinnostunut minusta... tai ainakin sen oli helppo olla mun kanssa, koska asiat loksuu niin kohdilleen ja sovimme yhteen. Mutta minä olin puolestani silloin varattu. Vuosien kuluessa tiemme ovat kohdanneet usein ihan sattumaltakin ja olen taistellut vastaan sitä outoa kohtalon tunnetta. Eilen näin taas tuon miehen (ja en edes tiedä onko varattu vai ei) ja ne samat kamalat tunteet pukkaa taas pintaan. Mä en kestä! Mistä mä voin kehittää jotain tällaista? Onko ihmisillä joku energiakenttä joiden yhteen sopiessa tapahtuu jotain tuollaista? Mistä mä tiedän edes mitä se mies minusta nykyisin ajattelee? Huoh. Sanokaa jotakin!!! Onko kenelläkään mitään vastaavia kokemuksia?

kyseessä voi olla moni asia esim. energiakenttä, ominaistuoksu, edellinen elämä... mutta pointti on se, että jos se on tarkoitettu niin tulette kohtaamaan niin useasti kunnes selvitätte kohtaamisten syyn.

Luultavasti se mies tavalla tai toisella muistuttaa sua varhaislapsuudessa koetusta turvallisuuden tunteesta tai vastaavasta... Jos et todella TUNNE ihmistä,( siis ole asunut yhdessä vuosia,oppinut sen hyvät ja huonot puolet jne,) niin et voi todella tietää onko hän "täydellinen" sinulle..
Kyse on luultavasti omasta unelmastasi. On helppo ajatella että "tuon ihmisen kanssa mulla ei koskaan olis ongelmia ja kaikki olis niin helppoa ja ihanaa" Varsinkin silloin jos oma suhde on vaikeuksissa.

Voisiko olla muulla tavalla kuin "aviomiehenä" sun kohtalosi? Jos vain sovitte hyvin yhteen, ystävinä esimerkiksi. Vai onko siinä joku vahva seksuaalinen lataus?

En ymmärrä miksi ihmiset taistelee sitä oikeaa vastaan. Eikö tuo ole tosi hienoa kun jonkun kanssa on niin valtava yhteenkuuluvuuden tunne. Minä ainakin olen antanut sydämeni viedä, enkä ole sitä katunut.

Voisiko olla muulla tavalla kuin "aviomiehenä" sun kohtalosi? Jos vain sovitte hyvin yhteen, ystävinä esimerkiksi. Vai onko siinä joku vahva seksuaalinen lataus?

Pahimmassa tapauksessa siitä miehestä voi tulevaisuudessa tulla mun pomo tai työtoveri :( varmaan oltaisiin töissäkin ihan hyvä parivaljakko. Voisihan sen niinkin ajatella, että oltaisiin tosi menestyvä parivaljakko töissä tms.

Mä jotenkin haluan "kulkea sen ihmisen rinnalla" ja näen sen ihmisen herkkyyden. Ja haavoittuvuuden. Sellaisen "lapsenomaisuuden" mitä muut eivät varmasti näe. Mä kerran löysin tämän miehen maalaman taulun, sekin sattuman kautta ja se mitä se taulu kuvasi ja millainen se oli, jotenkin valotti niin paljon sen ihmisen sisältöä.

Mitään suurempaa seksuaalista latausta suhteessa ei ole, mutta sellaista outoa läheisyyttä, hellyyttä ja herkkyyttä kyllä, joka voisi avata tiet kyllä niin syviin seksuaalisiinkin kokemuksiin...

[QUOTE="vieras";23062999]En ymmärrä miksi ihmiset taistelee sitä oikeaa vastaan. Eikö tuo ole tosi hienoa kun jonkun kanssa on niin valtava yhteenkuuluvuuden tunne. Minä ainakin olen antanut sydämeni viedä, enkä ole sitä katunut.[/QUOTE]

Sepä siinä, kun en tiedä mitä mies minusta ajattelee ja olenko yhteenkuuluvuuden tunteineni aivan yksin. Lisäksi suhteessa olisi ulkopuolisten taholta ongelmia. En voi asiaa suoraan täällä kertoa, mutta vastaavaa olisi esim. sellainen, että on ollut parhaan kaverini kanssa naimisissa tms. Eli suhdetta ei välttämättä katsottaisi hyvällä.

niin onko hän sit kohtalosi vai ootko sillon alussa kokenut jotain mistä vieläkin pidät kiinni? ettehän ole päässy kokeilee että oisko siinä jotain. niin oisko mahollista että pidät kiinni jostain haaveesta/mielikuvasta koska se tuntuu turvalliselta? tieto että vaikka et muuten löytäisit ketään joka olis sulle hyvä niin jossain on joku..