Tietokoneista tietävät A P U A !!!

• Viestiketjun aloittaja pulassa
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Liina78:
kokeile laittaa se sinne itte. tää on ihan mutu, mut sitä tuo ssl periaatteessa tarkoittaa.
Ei auta.. heittää taas saman "Suojatun yhteyden muodostaminen epäonnistui, Tapahtui virhe oltaessa yhteydessä osoitteeseen login.live.com.

Suojatun yhteyden muodostaminen ei onnistu, koska SSL-yhteiskäytäntö on otettu pois käytöstä.

(Virhekoodi: ssl_error_ssl_disabled)

Avattavaa sivua ei voida näyttää, koska vastaanotetun datan alkuperää ei kyetty varmentamaan."

ap
outoa... siis onko se ihan uusi kone, että et ole ikinä päässyt sillä kirjautumaan mihinkään?
Siis kaverin vanha kone, ja tää alko sekoileen muutama viikko sitten. Flashplayer hävis, eli youtube ja esim.pelikone ei toimi. En tajuu..

Ammattilainen
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
outoa... siis onko se ihan uusi kone, että et ole ikinä päässyt sillä kirjautumaan mihinkään?
Siis kaverin vanha kone, ja tää alko sekoileen muutama viikko sitten. Flashplayer hävis, eli youtube ja esim.pelikone ei toimi. En tajuu..
ahaa.. no sitten siellä voi olla ihan mitä vaan. Onko XP? Voisit kokeillq järjestelmän palauttamista, jos muistat milloin se toimi viimeksi ihan kunnolla. Edes suunnilleen.

muok. oletko poistellut sieltä jotain ohjelmia tai tiedostoja viime aikoina?

ap
Äijä on täällä jotain ilmeisesti sotkenut, kun ei tajua senkään vertaa kun minä. Kun se tossa herjas jotain siitä "Suojatun yhteyden muodostaminen ei onnistu, koska SSL-yhteiskäytäntö on otettu pois käytöstä", niin löysin mozillan ohjauspaneelin internetasetuksista kohdan, jossa sen saa takas käyttöön. Käski avata koneen uudelleen, et kokeilen sitä nyt.

Ammattilainen
No jso on xp niin tee se järjestelmän palautus. Mä luulen et sieltä on poistettu jotain tiedostoja vahingossa.

muok. siis käynnistä-valkikoista kaikki ohjelmat - apuohjelmat- järjestelmätyökalut- järjestelmän palauttaminen. Sieltä sitten järjestelmän palauttaminen aiemman ajankohdan mukaiiseksi ja sitten valitset kalenterista sellaisen päivämäärän jolloin ainakin toimi viimeksi. Tämän homman voi sitten myös kumota samasta paikasta jos menee entistä hullummaksi.

ap
Menin ohjauspaneeli -> internetasetukset -> lisäasetukset -> suojaus-kohta ja siitä klikkasin ruksit kohtiin käytä ssl 2.0 -suojausta. Eikä auttanu mitään vaikka sitä se koko ajan herjaa.

Ammattilainen
Juu, ne on internet explorerin asetukset mitkä sä sieltä näät, mozillan asetuksia ei ohjauspaneelista pysty säätää, neipitää tehdä sieltä mozillan omasta valikosta

ap
Juu, ne on internet explorerin asetukset mitkä sä sieltä näät, mozillan asetuksia ei ohjauspaneelista pysty säätää, neipitää tehdä sieltä mozillan omasta valikosta
Mistä ne sieltä löytyy?
Ja kiitos miljoonasti vaivannäöstä ja avusta. Olet enkeli :)

JP
sattumalta eksyin teidän foormille kun googlasin saman ongelman parissa.
hoksasin mistä se mulla johtu, kone elää vuodessa 2039! Ei ihme että istunnot ovat vanhentuneet yms..

toivottavasti auttaa teikäläistä. T. Jupe

"Vicky"
Monta päivää etten ole päässyt sähköpostiin kyseisen iloituksen takia -.-
Tapahtui virhe oltaessa yhteydessä osoitteeseen login.live.com.

"Suojatun yhteyden muodostaminen ei onnistu, koska SSL-yhteiskäytäntö on otettu pois käytöstä.

(Virhekoodi: ssl_error_ssl_disabled)"

Niin mitä ihmettä teitte? : D Ja JP, minulla on kone ihan oikeassa ajassa o_o

"vicky"
Kaveri autto <3 jeeeee. Näin tämä homma toimiii!

paina windos nappia ja sit suorita

%APPDATA%\Mozilla\Firefox\Profiles\

laita toi siihen boxiin

paina "ok"

siellä on sellanen joku "xxxxxxxx.default" kansio avaa se
muista sammuttaa firefox !!
sit seillä on joku cert8 tiedosto
poista se
ja sit sen jälkeen käynistä firefox uudestaan

Yhteistyössä