Tietokoneista jotain tietävät, pyydän apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epätoivoinen

Vieras
Mä oon täällä koko viikonlopun jo vinkunut tätä samaa asiaa, mutta jatkan sinnikkäästi jos paikalle osuis joku joka tietäis ja osais jotenkin auttaa :(

Mun nettiyhteys pätkii jatkuvasti. Kun modeemin sammuttaa ja käynnistää, nettikin taas toimii hetken. Jos netissä pysyy jollain tietyllä sivulla (kuten tää plussa) niin yhteys säilyy mutta mitkään linkit ei toimi eikä kuvat noissa ketjuissa näy. Hymiöt näkyy. Uusiin välilehtiin ei saa mitään auki, jollei katko taas modeemista virtaa.

Facebook, sähköposti yms tökkii, mutta tosiaan tää plussa toimii..

Mä oon koettanut kaiken mahdollisen mitä oon keksinyt. Googlannu ja asentanut jopa nettiselaimet uudestaan ja uudenkin, eikä mitään vaikutusta.

MITÄ MÄ TEEN?? Olen ERITTÄIN epätoivoinen jo!!

Juuh kuulostaa että linjassa on vikaa.
Joko palveluntarjoajalla on häikkää linjoissa tai dns-palvelimissa tai modeemi itsessään hävittää dns-osoitteen (nimipalvelin osoitteen).

Sitä dns- juttua se välillä valittaa, mutta ei koko aikaa. Voiko sille tehdä itse jotain vai onko palveluntarjoajan ongelma? Tää on tosiaan ollu jo kaks vrk, voiko ne häiriöt kestää näin kauaa.. ?

Sitä dns- juttua se välillä valittaa, mutta ei koko aikaa. Voiko sille tehdä itse jotain vai onko palveluntarjoajan ongelma? Tää on tosiaan ollu jo kaks vrk, voiko ne häiriöt kestää näin kauaa.. ?

Kiitos tuosta dnsnumerosta, mutta kun koitin sitä niin netti ei toiminut ollenkaan.
Tää näköjään lähettää noi mun vastaukset, vaikka mun päässä ei näytä tapahtuvan mitään kun painan enteriä tai koetan lähettää viestiä :O
Mä tuun hulluksi tän kanssa.