TIETOKONE TIETÄ APUVA

  • Viestiketjun aloittaja apuva
  • Ensimmäinen viesti
apuva
sanokaa nyt tyhmälle kuinka mä saan tiettekö kun on tuolla alhaalla toi käynnistä valikko niin sen takasin tai siis kun avaa sivuja yms niin ne tulee nättii riviin tonne alas juuri sen käynnistä valikon viereen mutta meidän likka kerkes vaihtaa jotenkin sen et se tulee sivun reunaan siis ylhäältä alas päin ja minä osaa palauttaa sitä,auttakee jos joku tajus mitä tarkotan.
 
haukankatse
hiirellä sen saa vedettyä, mut nyt en muista pitikö joku painike (ctrl? Alt Gr?) olla pohjassa yhtä aikaa tai pitikö se olla hiiren oikee vai vasen painike. Mutta kokeiles hiirellä raahaten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja apuva:
sanokaa nyt tyhmälle kuinka mä saan tiettekö kun on tuolla alhaalla toi käynnistä valikko niin sen takasin tai siis kun avaa sivuja yms niin ne tulee nättii riviin tonne alas juuri sen käynnistä valikon viereen mutta meidän likka kerkes vaihtaa jotenkin sen et se tulee sivun reunaan siis ylhäältä alas päin ja minä osaa palauttaa sitä,auttakee jos joku tajus mitä tarkotan.
Ota hiirellä kiinni palkin sellaisesta kohdasta, missä ei ole mitään ikonia tms. ja raahaa takaisin alareunaan. Vasen nappi pohjassa tietenkin.
 

Yhteistyössä