TIETOKONE NEROT AUTTAKEE

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja käsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

käsi

Vieras
Lapset saivatvihdoin kauan odotetun nallepuhin esikoulutietokone pelin ja koitin sitä asentaa, mutta kone sanoo
"This program requires at least 3MB of free virtual memoty to run"

Eli mitä ihmettä mä nyt teen? toimiiko tuo ikinä tällä koneella???

tästä ei nyt taida olla apua, mut mul oli ihan sama ongelma ja sama peli kyseessä. herjas just samaa asiaa vaik koneessa oli kyl tilaa pelille yllin kyllin. mut enhän mä sitä osannu asentaa, piti oottaa et isi tuli kotii.....

Alkuperäinen kirjoittaja käsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Blissss:
Mihin sä olet asentamassa sitä

no tälle koneelle... vai tarkoitatko, et mihin tiedostoon?? Mä oon ihan käsi ja poika itkee vierssä kun on sitä odottanut kun kuuta nousevaa!!!

Joo, koneelle koneelle, mutta MIHIN siellä koneella? :D
Jos poistat kaikki turhat tiedostot koneelta ensin ja käynnistät uudestaan ja kokeilet sitten?
Onko sun käyttöjärjestelmä yhteensopiva sen pelin kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja käsi:
Mihin sä olet asentamassa sitä

no tälle koneelle... vai tarkoitatko, et mihin tiedostoon?? Mä oon ihan käsi ja poika itkee vierssä kun on sitä odottanut kun kuuta nousevaa!!!

Joo, koneelle koneelle, mutta MIHIN siellä koneella? :D
Jos poistat kaikki turhat tiedostot koneelta ensin ja käynnistät uudestaan ja kokeilet sitten?
Onko sun käyttöjärjestelmä yhteensopiva sen pelin kanssa?

juu on yhteensopiva, sen tarkastin heti. Mä meillä parhaiten konetta käytän, eli ukko ei kyl osaa mitään. pitänee poistella juttuja ja etsiä sitä virtuaalimuistia....

Sullon varmaan pc... Käsittääkseni se pitää asentaa c-saemalle, löytynee osio APPLICATIONS.
Jos ei asennu, käytä haittaohjelmaskanneria koneen siivouksen lisäksi. Kannattaa muuten poistaa myös kaikki epäoleelliset ohjelmat ( =ne kaikki mitä ette ikinä käytä) ja turhat pelit ja musiikit

^^^Se pelin asennus itsessään osaa mennä oikeisiin tiedostoihin joten ei tarvitse muuta painella kuin ok. Jos asennus kyselee jotain niin hyväksy vaan oletusasetukset jotka on jo valmiina valittuina. Asennus ei ole sen kummempaa, ihan helppoa se on.

Sullon varmaan pc... Käsittääkseni se pitää asentaa c-saemalle, löytynee osio APPLICATIONS.
Jos ei asennu, käytä haittaohjelmaskanneria koneen siivouksen lisäksi. Kannattaa muuten poistaa myös kaikki epäoleelliset ohjelmat ( =ne kaikki mitä ette ikinä käytä) ja turhat pelit ja musiikit

mä tarkastin ja on se C-asema. haittaohjelmaskannerilla putsasin just ennen ekaa asennusta. Ja nyt olen poistanut kaikki ylimääräiset ohjelmat. Mistä se virtuaalimuisti löytyy???

Ohjauspaneeli
Järjestelmä
lisäasetukset-välilehti ja siinä ensimmäisenä kohta suorituskyky
klikkaa asetukset
taas lisäasetukset-välilehti ja siinä alimmaisena on näennäismuisti

soitin johonkin numeroon, joka oli tossa ohjekirjassa ja ne sano sieltä, että nykykoneissa on niin suuri virtuaalimuisti, että tämä peli ei ymmärrä sen suuruutta vaan luulee, että tilaa ei ole.. Laittavat mulle ohjeet s-postiin. Kiitos silti kaikille!!!

Yhteistyössä