tietokone ihmiset, apuja kaivataan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onneton

Vieras
mulla koneessa nero8 ohjelma, ja haluaisin polttaa koneella olevia karaokekappaleita dvd-r levylle ja soittaa niitä dvd-soittimessa. vaan neuvoisko mua joku asiassa? yritin tehdä neron ohjeiden mukaan, mutta polton loppuvaiheessa valitti että onkin dvd-r levy sisässä eikä dvd-rw joten ei onnistu.. :headwall:

siis apuja, jooko

no en tiiä kun se aloitti polttamaan sille, siis tyhjälle dvd-r levylle ja ihan just ennen valmistumista sanoi että sorppa vaan mut tää onkin dvd-r levy eikä dvd-rw, joten nou kän duu.
mä en edes tajua, miks hemmetissä sen pitäis olla rw-levy?! ja nyt mä en edes löydä tuosta pjaskasta enää sitä valikkoa, millä saisin dvd-levyn tehtyä! :headwall:

Valitset ihan siinä alussa että on DVD-R eikä rw niin onnaa. Paitsi että ei varmaan sille koneessa käyneelle enää voi tallentaa. Ehkä. Mä kokeilisin :saint:

DVD-R = voit polttaa vain kerran. Toimii lähes kaikkialla.
DVD-RW = voit polttaa kerran, mutta voit tyhjentää levyn ja polttaa uudelleen. Tämä ei toimi kaikissa soittimissa.

hei mä ymmärrän mikä ero on dvd-r:llä ja dvd:rw:llä. mutta mäen ymmärrä että minkä hemmetin takia tuo laitos ilmoittaa vasta tallennuksen loppuvaiheessa että eipä muuten onnistu tällä dvd:llä. ja yritin miljoona kertaa uudelleen, mutta en saa valittua muita levyvaihtoehtoja kuin "dvd r/rw" joten eikö tuon pitäis kattaa molemmat?

Yhteistyössä