Tieto raskaudesta ennen plussaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plussahaave
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

plussahaave

Vieras
Onko ollut jotain oireita mistä olet epäillyt/tiennyt raskauden ennenkä edes olet testannut tai menkatkaan ees myöhässä olleet? Missä vaiheessa kiertoa?

Voiko päänsärky olla oire? Kun tää ei ole ihan semmoinen päänsärky johon lääkettä tartteis. Päässä vaan kohisee, siellä sisällä kuin vanne kiristäs...voi kyl johtua vaan niskojen kireydestä :(

Mis vaiheessa alkanut? Tikutin ovista ja sain kontrolliviivan kanssa samanvahvuista viivaa kp 14-17, kp 12 oli hailakka. Ehkä tuolloin kp 14 viiva aavistuksen vahvempi kuin muina päivinä. Mulla on pco eli ei kauheen luotettavia nuo testit :( Nyt kp 19 ja tätä ihme kohinaa päässä ollu muutaman päivän eli ei taida vielä merkata mitään. Myös menkkajomotusta ollut... Söin clomeja tässä kierrossa eka kerran joten en kyl tiedä sen pituuttakaan :(

no mulla alkoi tosi kova oksetus, luulin olevani viikon yrjätaudissa. pääkipu. ja tissit niin kipeet , etten pysty masullaan nukkua.
tein testin viis päivää ennenku menkat piti alkaa ja plussa.

Tuntui, että menkat alkaa ennen aikojaan, maha oli kipeä. Palelsi, rinnat kipeät. Semmoinen "jännä" olo, testasin sitten 3-4pv ennen kuin kuukautisten olis pitänyt alkaa ja selvästi erotettavissa oleva viiva sieltä tuli, jännäsin kuitenkin siihen asti kuin kuukautisten olis pitänyt tulla.. Oli muuten pitkiä päiviä..

Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Voisko ne oireet tulla Clomeista kuitenkin..?

Voi kait...ei oo kokemusta :( Sitä vaan niin toivoo ja kaikki pienetkin kuvitellut jutut sit vaan vahvistaa sitä toivetta. Kohta taas tiputaan korkeelta ja kovaa...

Mulla ei clomeista oo kokemusta.

Mutta voin sanoa, että pelkästään jo ehkäisyn jättö mulla teki semmoset "raskausoireet" että ei mitään tolkkua. Rintojen kipu, turvotus, nöpötys ja kosketusarkuus. Vatsa oli turvonnut ja vähän kipeähkö, nippaili ja kipuili. Lisäksi joku olisi vionut tulkita siinä vielä "kiinnittymisvuodon" ym =D Lisäksi mua oksetti ja kuvotti hajut ym. Ja koskaan ennen ei oo ehkäisyn jättämisestä tuollaista utllut (jouduin oottamaan siis uutta reseptiä pitemmän aikaan kun jouduttiin vaihtamaan muuttuneen migreenityypin takia).

Että kyllä noista lisähormoneista ja niiden poisjäännistä ja kaikesta ylimääräisestä kehossa voi oikeesti tulla monenlaisia fyysisiä (ja psyykkisiä) tuntemuksia =) Että odottelisin rauhassa testipäivää.

^juu en mä testailla vielä aikonutkaan jos koskaan. Se onkin vähän vaikeaa kun ei tiedä kiertoa nyt. Ennen klomeja oli lähemmäks 50 ja joskus menneisyydessä terojen kaa 30-36...