I
iskias
Vieras
Voiko työterveyslääkäri "jatkaa" erikoislääkärin b-lausuntoa? Eli siis rikoislääkäri oli laittanu b-lausuntoon, että tavoitteena palata töihin 2.5, mutta tunnen itse, että selkäni ei ole vielä työkunnossa... Mulla on kyllä soittoaika torstaina ttl:lle, mutta jäin miettimään, että pystyykö se nyt enää jatkamaan saikkua ja kirjoittamaan seuraavan b-lausunnon kelalle ihan saikkurahojakin ajatellen, vai onko mun nyt pakko mennä edelleen kipeen selkäni kanssa töihin, jos kela lopettaa maksamisen 1.5...???
Siis ei ole kyse lusmuamisesta. Menisin mielelläni töihin, mutta kun selkä ei ole vielä siinä kunnossa omasta mielestä ( edelleen kipuilee, kun yrittää jotain tehdä ) ja työ on niin raskasta, että se on hyvässä lykyssä muutaman päivän päästä taas lähtötilanteessa...
Siis ei ole kyse lusmuamisesta. Menisin mielelläni töihin, mutta kun selkä ei ole vielä siinä kunnossa omasta mielestä ( edelleen kipuilee, kun yrittää jotain tehdä ) ja työ on niin raskasta, että se on hyvässä lykyssä muutaman päivän päästä taas lähtötilanteessa...