Tietäiskö kukaan mikä tää kukka on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RazZmatazZ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

RazZmatazZ

Aktiivinen jäsen
20.06.2008
1 857
0
36

Tämmönen köynnös ilmaantunut jostakin kasvamaan meidän pihalle, muistelen että kukkaa siihen ei tuu tai ainakaan mitään mainittavan isoa, vaan tekee tuommoset pienenpienet punertavat mökyrät.

Tietäiskö kukaan mikä kukka on kyseessä?!? =)

Ruusupapu se ei taida olla, tuon mun kukan lehti on sydämen muotoinen.

Elämänlangaksi minäkin sen ajattelin, mutta kun ei siihen tule sellaista kukkaa mitä näkyy elämänlangassa olevan.

Tässä kuvassa näkyy vähän paremmin se "kukka" mikä tuohon tulee. Eli ne on ihan pikkuruisia, ehkä pippurin kokoisia punertavia mykyröitä.

Tässä kuvassa näkyy hyvin tuo sydämenmuotoinen lehti.

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Ja nuo nuput eivät siis aukea? Veikkaan kyllä, että se on rikkaruoho. Meillä oli samanlaista.

Mä muistelisin viimekesältä että ne jäi semmosiks pieniks mykyröiks, mutta kyllä ne tuosta kuitenki vähä aukee.

Mutta jos se onkin rikkaruoho niin on kyllä ihan nätti! :D

227_karhunkierto.jpg

Tässä kuva karhunkierrosta, siinä voi olla joko vaal.pun tai valkoiset kukat.
Sit on olemas sellanen peltokiertokin joka on samantapanen.

Alkuperäinen kirjoittaja NoMilkToday:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Ja nuo nuput eivät siis aukea? Veikkaan kyllä, että se on rikkaruoho. Meillä oli samanlaista.

Mä muistelisin viimekesältä että ne jäi semmosiks pieniks mykyröiks, mutta kyllä ne tuosta kuitenki vähä aukee.

Mutta jos se onkin rikkaruoho niin on kyllä ihan nätti! :D

Niin... Minäkin niitä ensin säilyttelin, kunnes joku sanoi kauhistuneena, että revi kiireesti nuo rikkaruohot pois, ennen kuin ne leviää joka paikkaan ja sitten kietoutuvat kaikkiin kasveihin...

Alkuperäinen kirjoittaja NoMilkToday:
Ruusupapu se ei taida olla, tuon mun kukan lehti on sydämen muotoinen.

Elämänlangaksi minäkin sen ajattelin, mutta kun ei siihen tule sellaista kukkaa mitä näkyy elämänlangassa olevan.

mun ruusupavussa on juuri tuollaset lehdet ja tulee sellasia punasia palloja joista myöhemmin punaisia kukkia

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
227_karhunkierto.jpg

Tässä kuva karhunkierrosta, siinä voi olla joko vaal.pun tai valkoiset kukat.
Sit on olemas sellanen peltokiertokin joka on samantapanen.

KIITOS!!! selvishän se vihdoin mikä toi meiän takapihalla kasvava köynnös on,oon repiny sen parina syksynä pois mut aina se sitkeesti kasvaa takas ja kasvaa muuten nopeeta vauhtia......

Yhteistyössä