Ja onko minkälaiset valikoimat?
Mitä muita liikkeitä on, kuin k-rauta, rautia, värisilmä ja rtv..?
Mitä muita liikkeitä on, kuin k-rauta, rautia, värisilmä ja rtv..?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kodin terran myyjä:tuusulan kodin terrassa on aivan huikea tapetti valikoima!! et Tervetuloa shoppailemaan...vai missäpäin aattelit terrassa käyä, jos käyt?!
Alkuperäinen kirjoittaja m a r z a:Myydään myydään, tietenkin. Sehän on rakentamiseen ja remontoimiseen erikoistunut kauppa.
Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:Salossa mun täytyy käydä, kun se on lähellä ja toiseks lähin on jossain, en edes tiedä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:Salossa mun täytyy käydä, kun se on lähellä ja toiseks lähin on jossain, en edes tiedä.![]()
Sieltä ostin eilen lehmä-kuosista paperia lastenhuoneen seiniin. Ja parin euron poistoja oli joitain siedettäviä. Ja 30%-halvennuksella ihan laadukkaita.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Onhan siellä vaikka mitä kivaa =) sisustusjuttuja, valaisimia, kukkia, jopa makeisia ja lehtiä.
Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:mulla olis tollanen 7m2 seinä keittiössä, joka kaipaa jotain isokuviollista ja kirjavaa tapettia. tosin se seinä on vielä toiseen kertaan tasottamatta ja hiomatta ja pohjamaalaamatta.![]()
toivottavasti löytyy joku johon rakastun ensisilmäyksellä.![]()