TIETÄÄ joku kylläAlkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 02:30 vieras kirjoitti:jos mä imetän lasta ja meill oli biilet tänään mä on ryppänyt sielä ja poltanut myös tupakka milooin mä voin aloittaa imetystä taas???????????? :attn: :hug: :xmas:
Ihanko olet vieläkin ryppänyt, vaikka kellokin oli toisen viestisi aikana jo yhdeksän aamulla?Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 09:23 vieras kirjoitti:kyll mä tiedän mitä te ajatelette kaikist täst mull on vaan oli niin rankka ja kaikenlaista oon tapahtunut mun elämässä että olisi pakko tehä biilet kun voimia vaan loppuivat ja nii mä en muuten koskaan ennen juonut enkä käytänyt tupakka,ja nyt olen kunossa mutta vieläkin en uskalla syötää vauvaa rinnoista kun en tie kauan se kestää kun tää myrkky menee poi...anteks olen mä pahaa tiedän :ashamed: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
Kirjoituksestasi päätellen, et ole kovin selvä vieläkään...Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 09:23 vieras kirjoitti:kyll mä tiedän mitä te ajatelette kaikist täst mull on vaan oli niin rankka ja kaikenlaista oon tapahtunut mun elämässä että olisi pakko tehä biilet kun voimia vaan loppuivat ja nii mä en muuten koskaan ennen juonut enkä käytänyt tupakka,ja nyt olen kunossa mutta vieläkin en uskalla syötää vauvaa rinnoista kun en tie kauan se kestää kun tää myrkky menee poi...anteks olen mä pahaa tiedän :ashamed: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
olen mä ihan selvää mä en vaan ole suomalainenAlkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 09:41 Tribaali kirjoitti:\Kirjoituksestasi päätellen, et ole kovin selvä vieläkään...Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 09:23 vieras kirjoitti:kyll mä tiedän mitä te ajatelette kaikist täst mull on vaan oli niin rankka ja kaikenlaista oon tapahtunut mun elämässä että olisi pakko tehä biilet kun voimia vaan loppuivat ja nii mä en muuten koskaan ennen juonut enkä käytänyt tupakka,ja nyt olen kunossa mutta vieläkin en uskalla syötää vauvaa rinnoista kun en tie kauan se kestää kun tää myrkky menee poi...anteks olen mä pahaa tiedän :ashamed: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: